Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 JEG ble foreløbig imponert av hun tidligere rusmisbrukeren...Forelbig så mener jeg at hun virker oppegående og veldig reflektert og med selvinnsikt...Men nå er hun 21 og er på grenseland av det jeg ville kalt ung mor da...Samt hatt et så hardttøft liv at det kanskej "Modner" henne enda litt....Håper bare hun har FLERE planer for fremtid, utdanning, yrkesvalg osv.Videre økonomisk planlegging for seg, ungen og samboeren.:SÅ får vi se om hun fortsetter og gi et bra inntrykk.. De andre to(?) vi fikk se..Vel, var vel litt lite enn så lenge til å legge seg opp noe mening..Hun sunnmøringen var jo vel ung og vel blond i uttalelsene sine, men ikke verre enn andre på hennes alder vil jeg si..Problemet er vel at andre på henes alder stort sett ikke har barn å ta hensyn til...Men som sagt,- ikke mindre "Oppegående" enn sin jevnaldrende,- enn så lenge... Hun som er gravid med nummer to..Vel, fulgte ikke mer med enn at jeg fikk med meg en unge på 11 mndr og 9 mndr på vei....og hva kanman si om sånt..:Skikkelig uflaks dette med nr2 eller skikkelig flaks...Alt etter hvordan man ser det,- og hva planen var ) Nå kan dere andre komme med deres synspunkt...Får vi det gøy denne sesongen også )??? Håper neste "unge mødre" blir en oppfølger fra første sesong..Dør av nysgjerrighet etter å vite hvordan det har gått med de ) Hva de holder på med nå..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 De fleste savner nok mange av mødrene man ble kjent med sesong 1 og 2 - og lurer sikkert på hvordan det går med de. Vet i allefall at Malin og Lillian fra sesong 1 begge har fått barn nr 2 i løpet av året og har det fint med sine partnere :-) (følger med på bloggene deres) Ble selv imponert av May Tove (den tidligere rusmisbrukeren), hun virket veldig oppegående og flink :-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Når kan man se disse episodene på nettet? Jeg har ikke kanal fem og vil gjerne se..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 hv er bloggen til hun lillian fra sesong 1?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå