Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Fikk ikke sett det,hvorfor sier du uff?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 jeg så bare slutten, men syns hun virket nydelig og som en veldig god mor hun som var til urinprøvekontroll.. høy harryfaktor hos hun blonde barnslige jenta..hvordan var de andre?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg skjønner ikke hvordan noen av de jentene tør å la seg filme på tv. De blir jo mesteparten drita loddrett ut. uff sier jeg å.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Det var bare 3. Ei på 17år. Mor til Tobias og gravid i 9.måned med nr2. Hun virket god og grei. Ei på 21år, May Tove, som har vært rusmisbruker. Virket som en god mor som setter barnet først. Stort å være så klar på rusmisbruket. Og ei på 20år. Katastofe. Skjønner ikke hvorfor den helvetes festingen skal med i hvert program?????????????????????????
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Charlotte var da 18 år ikke 20 (?) Uansett, May Tove virket veldig grei :-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Unnskyld, skrev feil! Tenkte meg ikke om! )
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 May Tove er en flott jente ,er så glad for at hun har fått orden på livet sitt ,det fortjener hun
S. Skrevet 8. september 2009 #12 Skrevet 8. september 2009 Synes de virka ordentlig alle sammen, jeg. Må jo være lov til å ta seg en fest en gang i blant, selv om man har barn! Ungen til hun blonde var jo hos moren hennes. Jeg har sett mye verre av mødre i alle aldre.. Eks-rusmisbrukeren virket reflektert og oppegående, og Lene, den siste, er kjempekoselig og veldig flink med barna sine. Litt av en innsats med to så tette!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. september 2009 #13 Skrevet 8. september 2009 Synes de er flotte jenter jeg, som tør å stå fram slik. Jeg synes de virker som gode mødre for sine barn, og det er alltid noen som blir fremstilt som partyjenter. Det er meste sannsynlig ikke hverdagskost. Men en fest i ny og ne må da være lov, tenker jeg. Jeg synes mange av de unge mødrene virker reflektert og omsorgsfulle. De virker verken bedre eller verre enn andre mødre som ikke stiller opp på tv, eller mødre som er eldre. Det viktigste den kjærligheten og omsorgen de gir for sine barn, og jeg har ikke lagt merke til at mødrene har mangelvare på de områdene, slik det blir fremstilt på tv.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #14 Skrevet 8. september 2009 Utrolig stort å komme seg ut av rusmiljøet,de er virkelig jenter å være stolte av. Flinke unge mødre. =)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #15 Skrevet 9. september 2009 Synst ikke dette er noe dumt program. ganske tøffe som tørr å stå fram på tv som ung mor ! Å det med att dei fester i alle programmer. vell, vet dere koffer? Det er fordi dei i "fem" sier dei skal gjør det. Hadde ei vennine som skulle vere med å alt, vart filma. nettopp født. So ba dei ho gå ut å feste, men ho nekta siden ho nettopp hadde fått dei. Å da nekta dei å sende filmen hennes på tv, siden ho kun var heime med ungen. So om dei fester på ungemødre, er det fordi fem vil det !
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #16 Skrevet 9. september 2009 Noe å tenke på at filmingen og vinklingen ikke gir et ordentlig bilde på hvordan disse jentene er kanskje? Veldig opplagt etter allerede introen "hvem" disse er: ei søt og dum snart tobarnsmor, ei harry partypartyjente, og den voksne, kloke eks-rusmisbrukeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå