Gå til innhold

Når er det vanlig at magen "synker"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ingenting fra første svangerskap jeg.. Men i dag syntes jeg plutselig magen har sunket så veldig, det er bedre plass øverst ved puppene og jeg kjenner at den plutselig skumper borti lårene når jeg setter meg ned. Det har den ikke gjort tidligere. Kjennes som den har sunket. Er 34+5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin imorgen, men magen har ikke sunket... :(

Skrevet

Tror min sank i går.., den har i alle fall minka:) Er 34+4 i dag.

Skrevet

Jordmor sa i går at magen min har begynt å synke for jeg har gått ned en del på sf målene.. Så vet ikke om det er noen som skjer over natten eller om det faktisk tar litt tid. Jeg er hvertfall 33+1 i dag..

Skrevet

Jeg er snart 36 fullgåtte, men ikke snakk om at magen min synker... Det er kanskje estetisk penere at magen er høy, men gud så plagsomt det er! Halsbrann HELE tiden, og får aldri puste skikkelig. Håper den synker snart!

Skrevet

magen min sank for en del uker siden... nå er jeg 35+5. syns det er vanskeligere å puste nå... ribbebeina mine virker også ømmere enn før, fikk jo høre at det iallefall skulle være bedre... men at man måtte oftere på do, gåing blir vanskeligere, osv osv... men føler at jeg ikke har "fått" noe utav synkingen da, alt har bare blitt værre:-( pluss jeg føler at jeg har fått massive lår! herregud! jeg har bare gått opp 8kg totalt, men jeg tror alt bortsett fra babyen og vann har gått rett inn i lårene... håper jeg ikke har sånne panzer-lår i evigheten etter barnet er ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...