veldig fødeklar Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 har tenkt å pusse opp rommet til guttene og ha jungeldyr som tema. Har funnet noen fine veggklistremerker, men mangler gardiner. Har leita rundt på nett, men finner ingen. Noen som har tips til nettbutikker jeg kan lete på?
Flippa m Frida Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60108979 Men det er jo ikke nettbutikk... Jeg har selv kjøpt disse, men har reist et stykke for å kunne handle på IKEA... Har du kanskje noen du kjenner som kan handle og sende i posten?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Mener å huske å ha sett det på Princess.. Grønne med jungeldyr..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Princess har i alle fall hatt tilbud på en serie som heter "Zoo" nå med bl.a gardiner med jungeldyr på
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 jeg kjøpte nettopp gardiner til guttene mine, på kid, gardinene er fra serien kristiansand dyrepark..
3 blå Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Jeg har også kjøpt på kid, fra dyreparken. De ble en slager her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå