mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Åhhh asså, det er noe skikkelig driiiit... Tips anyone?Synes det er tidlig med halsbrann nå altså, er 16 uker, men har hatt det en stund! Detta kan jo bli artig fremover..
veldig fødeklar Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 har aldri vært no særlig plaget av dette selv, men har hørt at love harts skal hjelpe.
villemo26 Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Eg er kjempeplaga med halsbrann, og har prøvd det meste. Men det er en ting som fønker skikklig på meg, og det er at en rører ut en t-skje Natron i et glas vatn. Verdt et forsøk, så sparer en en tur på apoteket :-)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Drikk melk,ellers finnes det noe på apoteket,spørr der....
Guttemamma x 3 Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Har vært veldig plaget i alle 3 svangerskap. Kjerringråd fungerer ikke på meg. Det eneste som hjelper meg er Gaviscon og Novaluzid (fra apoteket). Smaker ikke spesielt godt, da men alt er relativt, sett i forhold til halsbrann og sure oppstøt så blir det greit.
Gjest Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 det eneste som funker øyeblikkelig på meg, er Gaviscon. denne gangen bruker jeg mixturen, som er mye "bedre" enn tyggetablettene. kvalmende smak, men blir fort vant til den )
AOerfødt<3 Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 lovehearts hjelper faktisk:) ellers drikker jeg melk..men på det verste bruker jeg faktisk rå potet. leste det i et blad.. og det hjelper også.. (binder syren) har også hørt at mandler skal hjelpe:) halsbrann er et sant helvete!!! på godt norsk lykke til:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 9. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2009 Takk for svar! Har prøvd love hearts, mandler, link, novaluzid, sjokomelk, og vanlig melk med o`boy (liker ikke melk) men ble nå tipset om samarin, og det har hjulpet! Link og novaluzid smaker jo heeelt pyton! Åhh fytti, men halsbrann er helt pyton det og, så er verdt det.... Men savner den langvarige effekten.... Har også blitt tipset om potetvann så skal prøve det ut en gang og.
villemo26 Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 eg fikk den langvarige effekten av natron (1 tskje rørt ut i et glas vann).. Det holder iallefall en dag, ofte meir. åsså har eg kutta ut kaffi, for det er heilt drepen.
snart mor til 3 Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 Hei! jeg har også vært veldig plaget med halsbrann... det eneste som hjelper på meg er titralac...fås kjøpt på apoteket.. Man kan kun spise 20 tabeletter pr dag, men de funker!!! fikk tips om den fra en venninne etter min klaging da vanlige halsbrannslukkere ikke funker på meg.. virkelig å anbefale!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå