Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Jenta vår spiser aldri opp all grøten hun får om kvelden pga hun sovner. Hun får maisgrøt blandet med mme og bittelitt nype-syltetøy for litt mer smak (ikke hverdagskost men). Samboeren syns denne grøten er så god at han spiser alltid opp det som blir igjen. Og jeg har smakt på den grøten og den er ikke god! hehe Skjønner ikke at han klarer.
Gjest Mammamoms Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Nei, jeg synes heller ikke de babygrøtene er noe gode. Mer enn nok å slikke geffelen jeg blander grøten med. Broren min som også har baby liker visst grøten. Han synes det er rart at jeg ikke liker.... Hehe
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Jeg spiser også opp restene etter grøten lillegutt spiser! Samboeren min NEKTER å smake en liten teskje tilogmed. Jeg synes grøten er god jeg
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 bare beviser.. menn er store babyer..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Jeg skjønner godt at han gjør det! Syns grøten er kjempe god. Samboeren min rister på hodet når han ser meg spise opp restene til tulla, hehe..
<3 Legoland <3 Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Jeg syns den Maisgrøten er god :-D
Amonym i dag Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Hehe, nå tenkte jeg morsmelk da jeg leste mme - derfor jeg syntes det hørte rart ut...hehe...men grøten er jo god den da;)
Gjest Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Godt gjort av mannen din. Selv syntes jeg de babygrøtene på butikken var så fæle at jeg brakk meg bare jeg prøvde å svelge en skje ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå