LaLiLa Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Babyen lå litt vanskelig til så det var ikke så lett å få tatt fine bilder. Vi fikk derfor tilbud om å komme tilbake om 1 - 2 uker for å ta nye bilder! På ordinær ultralyd i uke 20 trodde legen 75 % på at vi skulle ha gutt. Jeg var også på en kjapp ultralyd for 1 uke siden, og den legen trodde også vi får gutt fordi han mente han så pungen. Legen i dag sa derimot at han tror vi får jente. Han kunne ikke finne hverken pung eller tissetass. Det vi så mellom beina på babyen var navlestrengen i følge han. Jeg hadde innstilt meg på at vi ventet gutt, og håpet å få den endelige bekreftelsen i dag. I stedet ble jeg mere usikker, hehe:) Får jo en ny sjanse til å se om 1 - 2 uker. Det spiller ingen rolle hvilket kjønn det blir, men det er greit å vite av praktiske årsaker. Hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå