~Fru R~ Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Er kanskje litt tidlig å handle ennå, men greit å vere forberedt: -Vet noen hvor jeg kan kjøpe Ticket to heaven vinterdress i Bergen? -Evt. nettbutikk? Har søkt litt på nettet men tenkte å spørre her;) Pleier Min Engel å ta inn vinterdressene? Takk for svar!
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Har sett den i baby shop i chr.michelsens gt. Men tror de kun hadde små str, altså opp til 92. men hør der for kan jo være de ikke hadde fått inn alt enda. De selger i hvertfall reima i alle str der.
~Fru R~ Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Takk for svar:) Er kanskje litt tidlig ennå, men skal spørre. Trenger 116 og kanskje 98/104 også. Reima har vi godt utvalg i her vi bor, men vil gjerne ha litt forandring. Hadde Ticket dress til minstemann i fjor, og likte den godt;)
dansejentes mamma Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg har den fra i fjor kjøpt på min engel. Regner med den er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå