3småtroll♥ Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Jeg er ingen reima-tilhenger egentlig (sverger til troll) Men i fjor da lillemann var 6mnd i november hadde vi først POP. Den var veldig alright! Etter jul hadde han vokst ut av den og kjøpte en reima tec dress til han. Den var veldg fin til en slik liten pjokk som satt en del på rumpa;) Det er ekstra isolering i rumpa på den, men er alikevel såpass så myk at det er greit å bevege seg i den;) Knotten her begynte å gå da han var 7,5 mnd så vi var avhengig at det gikk an å bevege seg i dressen i fjor:) God og varm dress!
Gjest Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Jeg er egentlig en Reflex tilhenger jeg, men må si meg enig i hun over her ) ReimaTec til sånne små er genialt, pga den extra isoleringen i rumpen
Kliko Skrevet 8. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2009 Ja har en som jeg mistenker kommer til å gå tidlig her å ja, så er jo derfor jeg tenker på dress ja =) Men da får jeg dra innom butikken en dag å se på de reima dressene, for som du sier, så er det jo veldig greit med ekstra polstring i rompa =)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Reima Da vet du at barnet er varmt og tørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå