Gå til innhold

hva spiste du til middag dag???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joikakaker med rømme spedd i sausen, hjemmelaget potetstappe og grønnsaker.

 

Du da?

Skrevet

skinke biff med poteter surkål og peppersaus

 

hi

Skrevet

Tacoboller i tomatsaus m/løk og spaghetti

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Middag?????????

 

Søtpoteter, vårløk, paprika og kylling i wok, med hvitløkskrydder, søt chili og kokosmelk..melon og soyarømme til.

Skrevet

Kylling og salat. Supergodt =)

 

 

Skrevet

Spaghetthi og kjøttdeig/saus:-)

Skrevet

Mørbradbiff med poteter, gulrøtter, broccoli, peppersaus og litt hviltløksmør på toppen av biffen! Nam:)

Skrevet

Hvitløkpotetmos med kjærlighet (fant oppskriften i Dagbladet - comeback fra 80-tallet). Var faktisk veldig godt og kommer garantert til å spise det igjen! :)

Skrevet

Hamburger many, med grillkrydder og partydressing på pomfri'en, en halvliter cola. Den kverka jeg i bilen. Ikke særlig godt, ikke særlig sunt, og svært svært skjeldent.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

A la Brennende kjærlighet?

Skrevet

Ingenting :(

Er inne i en blakk periode da jeg venter på penger som skulle vært her for evigheter siden.

Blir sulten av å lese denne tråden..hehe

Skrevet

Spaghetti med saus, kjøttboller og kjøttdeig :)

Skrevet

Kylling og pasta med tomatsaus+ litt grønnsaker, stekt i stekepanne. Salat med litt fetaost i olje til, og speltrundstykker(nystekte):)

 

Spiste så mye at jeg har ligget på sofaen hele tiden etter;)

Skrevet

gryterett med tomatsaus, lam, gule erter og stekt aburgin+ ris. veldig godt

Skrevet

blomkålsuppe med frosne wokgrønnsaker og røkte pølser i...

 

godt og sunt.. :-)

Skrevet

Skiver med karbonader, stekte egg og ketchup.

Skrevet

Tja, det spørs vel helt på hva brennende kjærlighet er? Fill me in!

Skrevet

Pølser og makaronistuing, namnam... En sjelden gang :D

Skrevet

spagetti her også, med hjemmelaget saus. mmm

Skrevet

Laks, poteter, brokkoli, blomkål, gulrøtter, purre, rømme og kål .

Skrevet

Kokt uer, stekt bacon,potet og gulrot. mmmmmmmmmmm

Skrevet

Kokte poteter,erter,rødkål,grillpølser og et fat med ferske grønnsaker som gulrot og brokkoli.Jenta mi liker best ferske grønnsaker.Og stekt løk til mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...