Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Joikakaker med rømme spedd i sausen, hjemmelaget potetstappe og grønnsaker. Du da?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 skinke biff med poteter surkål og peppersaus hi
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Tacoboller i tomatsaus m/løk og spaghetti
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Middag????????? Søtpoteter, vårløk, paprika og kylling i wok, med hvitløkskrydder, søt chili og kokosmelk..melon og soyarømme til.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Kylling og salat. Supergodt =)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 Mørbradbiff med poteter, gulrøtter, broccoli, peppersaus og litt hviltløksmør på toppen av biffen! Nam:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 Hvitløkpotetmos med kjærlighet (fant oppskriften i Dagbladet - comeback fra 80-tallet). Var faktisk veldig godt og kommer garantert til å spise det igjen!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #12 Skrevet 8. september 2009 Hamburger many, med grillkrydder og partydressing på pomfri'en, en halvliter cola. Den kverka jeg i bilen. Ikke særlig godt, ikke særlig sunt, og svært svært skjeldent.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 8. september 2009 #13 Skrevet 8. september 2009 A la Brennende kjærlighet?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #14 Skrevet 8. september 2009 Ingenting Er inne i en blakk periode da jeg venter på penger som skulle vært her for evigheter siden. Blir sulten av å lese denne tråden..hehe
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #15 Skrevet 8. september 2009 Spaghetti med saus, kjøttboller og kjøttdeig
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #16 Skrevet 8. september 2009 Kylling og pasta med tomatsaus+ litt grønnsaker, stekt i stekepanne. Salat med litt fetaost i olje til, og speltrundstykker(nystekte) Spiste så mye at jeg har ligget på sofaen hele tiden etter;)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #17 Skrevet 8. september 2009 gryterett med tomatsaus, lam, gule erter og stekt aburgin+ ris. veldig godt
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #18 Skrevet 8. september 2009 blomkålsuppe med frosne wokgrønnsaker og røkte pølser i... godt og sunt.. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #19 Skrevet 8. september 2009 Skiver med karbonader, stekte egg og ketchup.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #20 Skrevet 8. september 2009 Tja, det spørs vel helt på hva brennende kjærlighet er? Fill me in!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #21 Skrevet 8. september 2009 Pølser og makaronistuing, namnam... En sjelden gang
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #22 Skrevet 8. september 2009 spagetti her også, med hjemmelaget saus. mmm
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. september 2009 #23 Skrevet 8. september 2009 Laks, poteter, brokkoli, blomkål, gulrøtter, purre, rømme og kål .
Cat.68 Skrevet 8. september 2009 #24 Skrevet 8. september 2009 Kokt uer, stekt bacon,potet og gulrot. mmmmmmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #25 Skrevet 8. september 2009 Kokte poteter,erter,rødkål,grillpølser og et fat med ferske grønnsaker som gulrot og brokkoli.Jenta mi liker best ferske grønnsaker.Og stekt løk til mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå