Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Hender ganske ofte at jeg peller meg i nesa, men spiser dem ikke, nei.
Lea Laus Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Jeg går på badet, tar litt dopapir, så fisker jeg ut det som er det, sjekker fangsten og kaster det i do.
flotteolga Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 det gjør jeg... spist så masse at jeg har blitt feit av de,
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Takk for svar! Det setter jeg pris på :-) Tjukkabollafeita vet du hva jeg gjør? Samler de i et tomt syltetøyglass, og sparer de til lørdagskvelden :-) HI
flotteolga Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 takk for tipset=) pleier å duppe de i majones jeg
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 He he alt man lurer på =) Jeg plokker eller peller nok hver dag. Kanskje 2 ganger noen dager. Spiser dem ikke. Men gjorde det nesten helt opp til ungdomsskolen. Æsj!! =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå