Gjest Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Til lykke med dagen! Må du forandre nick nå?
Poteto Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 slenger meg på å sier: Gratulera med dagen
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Takk for det Burde nok byttet nick for flere år siden ORG hehe...men er ikke sikker på om det lar seg gjøre??
blond Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Gratulerer! Klart du kan skifte nick, gå inn på "Din egen side".
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Gratulerer så mye med dagen.. Synes du skal beholde 29 jeg hehe.. En hver dame pleier vel si 29 år av og til når noen spør på alderen;))))
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Takk for gratulasjonen jo man gjør jo så......det har jeg i grunn ikke tenkt på jeg får vurderer alternativene i løpet av dagen og se hva jeg finner ut av hehe
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. september 2009 #10 Skrevet 9. september 2009 gratulerer så mye med gårsdagen!!! hehe...ikke værst å hoppe fra 29 til 32......
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 9. september 2009 #11 Skrevet 9. september 2009 hehehe nei går fort i svingene her ;P
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 9. september 2009 #12 Skrevet 9. september 2009 Takk forresten for gratulasjoner
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. september 2009 #13 Skrevet 10. september 2009 Gratulerer med vel overstått!! =) Jeg satt faktisk og irriterte meg over at det faktisk var ei som het nora32 også nå her inne hehe =) Godt at det hadde en naturlig forklaring så slipper jeg å bry det overfylte hodet mitt med det også =) Håper dagen var fin =)
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 10. september 2009 #14 Skrevet 10. september 2009 Takk for gratulasjonen Dagen var veldig fin Jeg ble endelig frisk etter 5-6 dager i seng med feber og influensa weee kom hjem fra jobb til nyvasket hus og ferdiglaget middag....det siste er normalt....men det første hører heller skjeldenheten til så det var en veldig hyggelig overraskelse Ellers var det en stille og rolig dag hjemme med litt kake bakt av min kjære dagen i forveien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå