Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hva har dere tenkt å kjøpe til barnet til bursdagen? Jeg aner ikke om jeg skal kjøpe noe som vi har behov for til henne eller noen leker osv.. Hva skal dere gjøre?
LilleBjella Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 To måneder til ettårsdag (herreguuuuuuud) og jeg har kjøpt en Reima Tec vinterdress samt bok og cd med Drømmehagen. Mulig jeg kjøper noe mer. Tenker som så at jeg like gjerne kan kjøpe noe fornuftig som han kan bruke og som koster litt penger, spesielt nå som han er så liten og ikke får veldig mye ut av det. Av bestemødre tror jeg han får sekk til barnehage, termos og litt sånn andre fornuftige ting. Kunne selvfølgelig gitt han et smykke, eller andre ting som er mer minneverdige, men jeg er ikke helt sånn. Da blir det eventuelt bunadsølv, som han begynte å spare på da han hadde navnefest.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Vi har "ønsket" oss nødvendige ting som Reima Tec vinterdress og ulltøy til henne av aller nærmeste familie, så det aller dyreste er jo dekket der. Utenom sko.. kansje jeg skulle kjøpe sko til henne? Bok og cd med Drømmehagen var lurt! Jenta mi simpelthen elsker Drømmehagen:) Får man tak i det på vanlig bokforhandler?
FruTB Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg tror Bo kommer til å få noe så kjedelig som ullklær av oss. Skal ha et par pysjer + ullfleecedress fra nøstebarn, og det blir fort dyrt! Han har i grunn alt han trenger (takket være en enormt gavemild mormor!), og leker bryr han seg ikke om - kun skuffer, fjernkontroller, telefoner, mm - altså ikke-leker! Så ja - klær og annet nødvendig utstyr. Nytt bilsete trenger han også, kanskje det blir det?
LilleBjella Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Jeg kjøpte det på www.bokklubben.no. Den norske bokklubben sin barneklubb altså. Men du trenger ikke være medlem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå