Expat Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hvordan fungerer det, må man bestille lang tid på forhånd (hehe, er i uke 39 nå, så så mye tid har jeg ikke), og kan dere anbefale en plass i Bergen sør?
trilletroll Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 tror nok du må inn til byn Expat, jeg lette etter noe i Bergen sør men fant ikke noen som jeg har hørt om ut fra erfaring fra andre... søk på akupunktør feks Nesttun, så kommer det opp et par i området. Men siden jeg bare ville gå til noen hvor jeg kjente noen som har gode erfaringer med... bestemte jeg meg for Elise Raknes (mobil 95181888) i Sverres gt 33, Akinon senteret. Hun har jeg hørt mye godt om. En annen er en som heter Hillbjørg (mobil 91116119) i nærheten av Fløyenbanen. Håper det hjelper deg : ) Lykke til !
Expat Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Takk. Er det noe i nærheten av Midtun? Har jeg sett noe i samme bygget som Tonus?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Elise Raknes på Akinon har skikkelig peiling på graviditet og akupunktur, hun har spesialisert seg på det. Jeg gikk til henne i 1 trim. Anbefales!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Jeg har også gått til Elise Raknes, utrolig dyktig og ikke minst superkoselig dame! Det er en annen mann som også er flink, men jeg husker ikke helt hva han heter. Et sted nede i sentrum i en sidegate til Strandgaten. Ei venninne av meg gikk til ham. Fikk beskjed om å komme to dager før termin og jammen fikk hun ikke ungen på termin! Skal sende mld til henne og spørre om hva han heter.
Christine-88 og lille Jacob<3 Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Når bør man tenke på å bestille time, mtp eventuell venteliste e.l? Er 31 uker på vei nå, og vil gjerne prøve det ut!! Har hatt veldig god effekt av akupunktur tidligere, ved allergi, så vet kroppen er mottakelig for det Leste ett sted at det koster 500,- 1. gang og 350,- de neste gangene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå