Gå til innhold

Endelig snart mamma til 2 - er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? :) Kanskje du har født nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her fremdeles :) venter i spenning og er nå drittlei :// 8 dager på overtid og ingen tegn til fødsel annet enn maserier og nedpress..

Skal bli satt igang 15.sept. dersom det ikke skjer noe før.. men håper det :)

Skal holde deg oppdatert :)

Hvordan går det med deg og den lille?? Håper alt står bra til :)

Skrevet

så kjedelig at det ikke skjer noe da!! Men du får trøste deg med at det heldigvis ikke er sååå lenge igjen. ( ja, vet det høres teit ut å si det, for du sikkert dritt lei av alle andre som sier det) hihihi...

Her så har det vært litt hektisk de siste dagene, jeg har fått brystbetennelse, var skikkelig dårlig for ett par dager siden. Så nå går jeg på antibiotika, skal ta det i 10 dager. Så her pumpes det for harde livet på de ene puppen, og ammes på den andre. hehehe... Klarer ikke å løsne opp de tette melkegangene... Har du noen gode tips? Synes jeg ikke gjør noe annet enn å pumpe og legge på varme omslag...

Skrevet

Jo det er en mager trøst - uansett ikke mange dager igjen :)

Men hjalp ikke særlig på motivasjonen at jeg fikk melding om at venninna mi fikk idag - på termindagen sin :/ årh - noen som har det :)

oi-oi - oi - brystbetennelse har jeg hørt ikke er noe særlig.

Har ikke hatt det selv, men slet veldig med tette melkeganger og var sår og øm når jeg skulle slutte å amme - fikk dette pga jeg produserte så mye melk.

Det som hjelper best er å stimulere brystene enten ved å pumpe eller klemme håndflaten din nedover brystet - på en måte klemme ut melka.. gjorde hvertfall susen for meg.. gjorde dette ofte når jeg stod i dusjen - syntes det lindret litt på smertene..

Maser brystene veldig lett med små roterende bevegelser der du kjenner melkegangene er tette ( de harde områdene) jevnlig - og ikke bare når du er skikkelig øm.

Ellers vokser og trives den lille prinsen din?

Skrevet

Hei snoopy81 har født!

Jeg har sendt deg en pm, ser du har fått brystbetennlse.

Nyttignettside er www.ammehjelpen.no

Skrevet

Endelig! snart mamma til 2:

Ja, lillegutt trives veldig godt virker det som. Han spiser masse. :) Skal ned på helsestasjonen igjen imorra å veie han. Og det er heller ikke lenge til det er 6 ukers kontroll. Tiden går så altfor fort!!!!

Anne-mor gravid m/nr 2 - høygr: Takk for pm, har allerede bestilt meg varmeputer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...