Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Har forsøkt å ta opp med min samboer at jeg synes vi krangler for mye og bør legge inn en skikkelig innsats for å minimere bråk når vi har en liten en i hus. Han derimot mener det er helt normalt at par krangler og ser ingen ting i veien med det. Han mener og at vår 5 mnd gamle jente ikke tar skade av litt krangling. Vi krangler ofte flere ganger i uka, noen ganger kjekler vi litt hver dag. Så nå vil jeg gjerne vite hvor ofte dere krangler?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 En ordentlig krangel kanske en gang i uke. Diskuterer ampert: Nesten hver dag. Når vi kommer trøtte hjem fra jobb begge to og husarbeid, middagslaging og legging av unger venter oss slenger vi fort med leppa til hverandre. Skulle ønske vi var flinkere til å gi hverandre en klem og oppmuntre hverandre, men er ikke så lett når vi er trøtte og slitne.
Gjest Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Ca en gang i uka eller så. Prøver å minimere det. Krangler stort sett alltid om de samme bagatellene, så er jo utrolig at vi ikke bare kan slutte med det etter 12 år sammen:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Veldig sjeldent. Vi har aldri skreket til hverandre i sinne.. Har selvfølgelig vært irriterte og uenige, men det er ikke ofte. Kan ikke huske forrige gang. Var mer første året vi var sammen, måtte liksom tilpasse oss og venne oss til forskjellene mellom oss. Nå er tilpasningene gjort og vi lever greit med hverandres gode og mindre gode sider Har vært gift i 10 år.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Krangler aldri:) helt ærlig... hvis vi er litt uenige diskuterer vi fram til vi blir enige, men aldri sure på hverandre:) håper det forblir på denne måten lenge...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Åå.. så sjalu jeg er.. misunner dere virkelig som greier å ikke krangle, men diskuterer dere frem til ting.. Jeg har virkelig forsøkt å bite det i meg mange ganger, men til slutt føler jeg meg tråkka på og da tar jeg igjen. Og da blir det kjempekrangel. Vil ikke at datteren min skal vokse opp i dette. Har dere noen tips dere som ikke krangler? Hi
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 her er det mer taus og innbitt surmuling... he he he.. Kanskje ikke et eneste hakk bedre.. Men vi krangler faktisk ikke ofte. og vi er flinke til å si unnskyld og snakke ut når ungene er i seng..Gift 12 år.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 Vi har veldig ulike personligheter, jeg kan bli emosjonell når jeg snakker - han blir det ikke- han er rolig og det er ingenting som provoserer ved ham- og det er veldig viktig og diskusjonen tar fort slutt:) Han er så grei å gjøre noe med at jeg blir aldri sur selv om jeg synes han gjør noe feil- men jeg sier ifra og han hører etter, han respekterer min mening og jeg respekterer hans. Men har vært sammen med andre og kranglet skikkelig om alt, så vet hva det er. DEt er vel lurt å være rolig så lenge man kan, og ikke framprovosere- det er ikke lurt. Samt begrunne sine valg og meninger. Men veldig viktig å LYTTE hva den andre har å si.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 Omtrent aldri, tror vi har hatt 1-2 krangler i løpet av de 4 årene vi har vært sammen, men vi har da diskusjoner som kan gå litt hett for seg et par ganger i løpet av året.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #12 Skrevet 8. september 2009 DEt er ikke mye krangling her... Vi kranglet nesten hver dag det første året vi var gift men nå krangler vi nesten aldri vi har nå hvert gift i 3 år. tror vi kranlet fra oss det første året:) Hvis vi krangler er det om teite ting,som hva vi skal se på tv,hvem som bruker mest dopapir o.s.v...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #13 Skrevet 8. september 2009 Har noen av dere som krangler en del vurdert terapi? Jeg kommer aldri til å få med meg min på det, har spurt flere ganger.. Det som jeg syns er ekkelt er at han alltid vrir all skyld over på meg, og samtidig mener han at jeg gjør akkurat det samme.. Vi skal få det til å fungere. På et vis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå