Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Nå er dråpen nådd. HUn har gjort det slutt med samboeren sin og nå skal hun flytte ved siden av oss. Jeg hater dama og det går virkelig ikke at hun skal bo ved siden av oss. hun er svigermor fra helvete. Nå skal jeg rett ut og søke meg lån fordi jeg skal flytte herfra. HUn har ødelagt livet mitt lenge nok og nå kommer hun for å ta over resten av livet mitt. Synd for mannen, nå kan de to kose seg her vi bor nå. Jeg flytter et stykke unna. Synd å ofre dame og barn for den gamle heksa der..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Lut kanskje?? hehe Er det noen her som med glede ville hatt svigermor next door?? HI
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Tror jeg hadde flytta da.... vil aldri bo ved svigermor for noe i hele verden!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Huff da, skjønner deg veeeldig godt. Svigers har faktisk kjøpt en tomt 50 meter fra oss, blir det bygging der noen gang så pakker jeg sakene og flytter med sønnen min til en annen kant av landet! Har vært nabo med de i 7 år før, tror de har dokumentert alt jeg har foretatt meg, luska bak gardina støtt, så dem jeg.... Deilig å ha de litt på avstand! Sympatiklem fra meg:-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Tusen takk for klem:) Det hadde vært noe annet om svigermor var en koselig og oppegående dame. Da kunne det vært koselig. Men som jeg har sagt til mannen så vil jeg ikke bo så tett på foreldre, verken hans eller mine egne. Han respekterer tydeligvis ikke det så da stikker jeg. Her er det ikke snakk om å vente og se hvordan det går. Jeg må desverre flytte fra "mitt" område. Det er jeg som er oppvokst og har bodd her hele livet. Nå må jeg forlate det. Ikke noe morsomt men jeg kan ikke legge meg ned å grine. Derfor høres jeg kanskje litt kald ut men det er min måte å takle dette på..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Har du sagt til svigermoren din at du flytter fordi hun vil bo ved siden av dere? Kanskje hun ombestemmer seg hvis hun vet at hun ødelegger? Dette mener jeg forøvrig at mannen din må ta tak i, det er hans side av familien. Hvis han ikke er mann nok til å ta seg av problemet, er det bare å flytte.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Lykke til HI. Her er det jo tydelig at svigermor ikke klarer å slippe løs lillegutten sin, men må tydeligvis flytte i nærheten igjen for å passe på. Tenk om du ikke vasket klærne hans sånn hun pleide, laget den type mat osv. Nei. holder med deg selv om jeg hadde verdens flotteste svigermor. (Hun er dessverre død). Er jo ingen krise for mannen din. Han får jo bare mamma til å gjøre det hun alltid har gjort, og det du har gjort nå i noen år. Han vil nok ikke merke store forskjellen. Eneste blir vel at mamma ikke kan gjøre dine "husmorplikter" i senga......eller???
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 Nei det går desverre ikke an å prate med dette mennesket. HUn eier ikke sosiale antenner what so ever.. Sist vi var på ferie har hun tatt nøklene til mannen som han hadde hjemme hos henne. Hun hadde tatt med seg datteren sin dit og gått igjennom hele leiligheten vår. Jeg ryddet og alt var på stell før vi dro så jeg så tydelig at det hadde vært noen der og rotet. Jeg så til og med at hun hadde vært i svangerskapspapirene mine, undertøysskuffen osv. Hun sa hun hadde vært innom der og vannet planter(som vi ikke hadde) og satt igjen litt såpe og vaskeartikler til oss.(dette måtte hun liksom gjøre mens vi var på ferie). Mannen og jeg har allerede et elendig forhold pga svigers, han velger henne til stadighet foran oss som familie. Da kan dem begge dra til helvete og jeg flytter. Enkelt og greit..Jeg hiver han ut av leiligheten min så kan han få flytte inn hos mor si. Tenker han koser seg der med det uendelige maset hennes. Det er ikke min oppgave å snakke med hans mor. Det får han stå for selv. Hadde det vært min familie hadde det vært naturlig at jeg sa fra. Men han er så tøffel, tør ikke si moren sin imot.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 Til 20.38 Hehe.. Moren finner sikkert en å spleise han med kjenner jeg kråka godt nok..
Gjest Skrevet 8. september 2009 #12 Skrevet 8. september 2009 Jeg har verdens beste svigermor, men ville allikevel aldri hatt henne som nermeste nabo. Same goes for alle andre familiemedlemer. Så jeg skjønner deg godt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #13 Skrevet 8. september 2009 Jeg var 20:33... Til 20:40 Jepp, forundrer meg ikke. Ei som hun kan kontrollere og som føyer seg 100 %. Huff. Enkelte mødre sier jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #14 Skrevet 8. september 2009 Jeg har ingenting usagt med svigermor jeg, men ville likevel aldri hatt henne som nabo (ikke min egen mor heller bare så det er sagt). Skjønner godt at du ikke kan ha en svigermor med dårlig forhold til next door.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #15 Skrevet 8. september 2009 Personlig hadde jeg da klikket psykisk, såpass at det hadde vært fare for at forholdet til sambo røk. Ellers tror jeg at det hadde vært nødvendig med både psykolog og en punch-bag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå