Gjest Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Kjenner dere den lille nurket i magen ofte nå? Jeg er 22 uker på vei og har kjent liv nesten hver dag den siste uken. Jeg regner med at det er den lille i magen jeg kjenner. Det er alt fra små dunk til romstering. Ikke så veldig sterkt, men det kommer vel. Hvor kjenner dere det? Jeg kjenner det ganske langt ned enda. Men er ikke sikker på hvor jeg egentlig skal kjenne det. Det kommer vel litt an på hvordan den lille i magen ligger. Jeg håper det er den lille jeg kjenne og ikke bare innbildning.
Jente+Oktoberbarn Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Hei, Jeg er 19+0 i dag, og jeg kjenner den lille i magen min flere ganger hver dag Kan til og med begynne å gjenkjenne et mønster for når det er aktivitet inni der, det kommer særlig i etterkant av lunsj og på kvelden Det er en fantastisk følelse Jeg brukte litt tid på å forstå at det faktisk er det jeg kjenner, har kjent liv siden uke 14, men etterhvert har romsteringen og sparkingen blitt såpass mye sterkere at det ikke er til å ta feil av Jeg kjenner det forresten også ganske langt nede fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå