Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 kjenner en familie som eier en restaurant der mor og far har nettopp separert seg. barnet er hos far i helgene. før separ. pleide moren å ta med henne til rest. som de eier da hun skulle møte venninene sine til sent på kvelden. hun pleide å drikke minst 1 flaske vin i løpet av kvelden, så sette seg i bilen med ungen og kjøre hjem. datteren er 5 år. og de timene mamma satt og drakk brukte datteren på å snakke med gjestene og servitørene, leke rundt i lokalet eller sovne i stolen sin. siden separ. har jeg ikke sett moren. går utifra at hun gjør det på andre restauranter nå siden hun er i full krig med eksen sin. men nå er det farens tur å ta med datteren overalt når han skal ordne sine voksen problemer. hele dagen kjører han henne rundt for å gjøre innkjøp for rest. og masse mer. og hvis han har henne i helgene og han vil bli i restauranten så må hun også bli med. jeg har sett henne flere ganger sovne ved bordene 10-12 tiden i helgene. skulle tro de hadde råd til barnevakt. stakkars liten. synes virkelig synd på henne
Trillet Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Jeg hadde faktisk et mareritt om noe lignende for ikke så lenge siden. Jeg drømte at jeg var på byen med babyen i vogna med meg. Og plutselig var jeg på tur på nach me dbarnevogna da det gikk opp fpr meg hva jeg holdt på med og fikk så dårlig samvittighet og ble rett og slett redd! Heldigvis var dette bare en vond drøm. men jeg tror jeg ville kontaktet barnevernet. Er vel ingen som er kjørbar etter en hel flaske vin. Og hvem tar barna med seg ut på jentekveld der det er servering - Med mindre man er i syden på ferie? Synes dette høres helt grusomt ut, og ingen måte å leve på for en jente på 5 år!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 I dette tilfellet er vel "noen" deg? Har du sett dette foregår i flere år, og ikke gjort noe med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå