1881 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 I dag kom faren til denne gutten som har ødelagt min datters genser tilbake på døren hos oss, han ville erstatte genseren, men mente den umulig kunne være verdt 600 kroner! I tillegg sa han at de nesten hadde klart og fikse den i opprinnelig stand, men de orket ingen diskusjoner så derfor ville de betale det som den opprinnelig kostet. Han kom også med befalinger om at vi ikke burde sende med klær som vi var redde for på skolen! Sa jeg hadde tatt kontakt med skolen fordi jeg ikke likte hvordan denne saken utviklet seg og at rektor skulle se på informasjonen som ble gitt da klærne til barna ble ødelagt. Han var faktisk mer saklig denne gangen enn da han troppet opp på døren vår og nærmest var desperat på og få reparert genseren. Han innrømmet også og ha vært på diverse butikker i håp om og få genseren til nedsatt pris, snakk om og være desperat! Jaja nå er vel muligens denne saken ut av verden, men aldri i verden om han skal få bestemme hva mine unger skal ha på seg på skolen.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Spesiell type =P Tenk på alle de timene han har brukt på å prøve å ordne opp i det her...hvis man tenker tid = penger blir det jo litt morsomt...hehe! Fint at du lar skolen ta seg av det, det ordner seg nok =)
Den Blå Engel Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Det kan jo være at de har skikkelig dårlig råd? Da spiller faktisk noen hundrelapper fra eller til en forholdsvis stor rolle.
1881 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2009 De har overhodet ikke dårlig råd, da må det i så fall være at foreldrene er ofte på byen og bruker tusenvis av penger på drikke og drinker!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 link til begynnelsen av "gensersaken"?
Den Blå Engel Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Du har oversikt over deres personlige forbruk? Synes uansett det er helt ok å forsøke å få tak i et plagg på salg, ser ikke noe desperat i det!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Snakk om å være desperat??Syns du virker usympatisk nå..Hva om om de har dårlig råd,da er 600.- for en barnegenser mye.Får nesten vondt av han jeg,han tar jo faktisk ansvar.Og om barnet deres er så utagerende,så har de vel mye å stri med..Jeg ser din side av saken også,er ikke det.Hadde nok også syns det hadde vært ubehagelig om jeg hadde hatt en sint mann på døren,men jeg kan bare ikke hjelpe for å synes litt synd i mannen.Også syns du han er desperat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå