Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Jenta mi på 15 mnd er stort sett blid og fornøyd døgnet rund, men akkurat rett før og når hu skal legge seg, så har hun de siste dagene vært veldig sint, og da mener jeg SINT.... Dette skjer også hvis hu våkner på natta, og det tar da lang tid og roe henne, stort sett så må hu oppi senga våres.... Noen som har noen tips til hvordan hu skal få en litt bedre opplevelse av det å legge seg, og sove om natta?? Hu er alltid stup trøtt når vi legger henner....
kisselin Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Kanskje prøve å legge henne før? Vi legger vår på 17 mnd klokken 18:00 Det fungerte for oss. Og jeg ville kanskje anbefalt å ikke ta hun opp i sengen. Det blir fort en vanskelig vane å venne av meg. Når datteren vår har hatt gråtetokter om natten har jeg heller lagt meg inn til hun. Nå gjør hun det ikke lengre.
brasine Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 du kan jo prøve å legge henne til samme tid hver dag, samme rutiner hver gang. prøve å overse at hun er sinna, kansje synge en sang, lese litt? roe aktivitetene en stund før leggetid, så hun får tid til å roe seg helt ned. våkner hun så bare la henne ligge i sin egen seng, hun skjønner at om hun våkner så kommer hun i deres seng.om dere vil ta henne opp på natta,hvorfor ikke heller sette dere i stua uten lys og tv, også prøve å legge henne igjen når hun roer seg? mulig hun sover for lenge på dagen? korte ned litt? også mulig hun blir lagt når en overtrøtt , da kan det være vanskelig å sovne, legge henne litt tidligere? barn endrer seg hele tiden så en må endre på rutiner innimellom. håper dere finner ut av dette, skjønner det kan bli veldig frustrerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå