Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Dater en fyr... Traff ham på nett. Han var her igår, vi hadde en super kveld. Hadde sex, hadde det kjempefint... (ikke første gangen vi hadde sex, har datet noen mnd nå).... Når jeg logget inn på siden idag ser jeg at han var aktiv der etter at han kom hjem igår kveld... Og det føles ikke noe ok,at hn drar rett fra senga mi og sp logger på der... Er jeg teit? Vi er helt enige om at det er ok å være der inne ennå osv, men akkurat dette såret meg fryktelig... så mye at jeg har lyst til å droppe hele fyren akkurat nå, men tror kanksje det er å overreagere? (pms også idag, prfekt altså....) Hvordan hadde du reagert? Hvordan bør jeg reagere? bare late som ingenting?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Du er nok ikke den eneste han dater da. Mange som blir lurt. Du er ikke den første og blir ikke den siste.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Man blir vel litt avhengig av slike sosliale steder. facebook, twitter, bim og andre sosiale forum. Så er vel helt naturlig at han sjekket opp profilen sin.. han er vel rett og slett avhengig stakaren...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Du ble såret over at han var inne på noe jeg regner med var en sjekkeside og du oppdaget det fordi du var inne på samme siden, bare noen timer senere?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Jeg var inne etter jobb idag. Han var inne rett etter at han hadde ligget med meg igår. Syns det er litt forskjell. Men jeg er vel bare ett ligg da. Og det er sikkert dumt å bli såret, men blir det. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå