Beuwi Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 uff, 3 dager over tiden og bare glad til! er jo plutselig livredd!!!!! Alle spør om jeg ikke er lei og om jeg prøver diverse råd for å sette i gang.. Flere som føler seg litt redde, eller er alle bare klare for å få babyen ut??
1gang09 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 jeg gruer meg litt, folk rundt her også maser om ting jeg kan gjøre og mora mi forer meg med kanelte og diverse, og folk maser om trapper og vasking osv, begynner nesten og grine hver gang noen nevner det, selv føler jeg ikke at det blir noe skummelt, men når noen nevner det da blir jeg redd.. har selv 2dager til termin:) men føler meg også klar for og få ut baby og få tilbake kroppen min:)
Beuwi Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Ja, er så lei av det maset om å gå i trapper og vaske etc. Det er jo ikke de som skal føde! Gleder meg jo selvsagt til å få babyen da
Expat Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Nå er jeg ikke på overtid enda, men sist fikk jeg helt panikk dagen før termin og erklærte at DETTE kom jeg slettes ikke til å gå med på mer. Tror det ikke er helt uvanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå