Gå til innhold

SPÅCHAT HVER DAG FRA KL 20:00! Holdes oppe på siden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mulig det er tilgjengeliges spåjenter før dette også : )

Velkommen alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her inne på BIM chatten eller ? :-)

Skrevet

så moro !! da kommer jeg :-) håper det er andre og her

klem

Skrevet

Man får jo som regel til svar at dere enten ikke er i form, eller at dere spår ikke idag, eller at det er for mange energier der....

Skjønner at dere er bare mennesker, og at dette ikke er jobben deres. Men jeg synes det er veldig dumt å "reklamere" med spåchat når det faktisk er bare vanlig chatting som foregår...

Kanskje dere kunne hatt spåing kun en kveld i uka eller noe ??

Eller betyr "spåchat" chat mellom spåerne ??

Skrevet

Vi spår vi...

Siden du ikke signerer med nick, så skal jeg heller ikke gidde å svare på det her. Alle som blir spådd på chatten, har nick...så siden du ikke står frem med navn, så vet jeg heller ikke hvem du er-eller om du har noen rett til å klage.

Skrevet

støtter lieela på dette... man blir sliten av å spå hver eneste gang... jeg er inne nesten hver dag, og spår når jeg har ork,, og faktisk så er de ikke alltid vi får kontakt med de vi skal spå...

Skrevet

Vanlig chatting på chatten sier seg vel selv.

Heter vel skravlekroken det rommet også. Så spåinga kommer vel i tillegg for de som vil. Dessuten tar de ikke imot alle slags spm eller etter hva jeg har fått med meg.

Synes det spåes tidt og ofte jeg. Kan ikke rekke over alle på en gang.

Bedre lykke til anonym neste gang.

Skrevet

hei, skal være enig i det, merket og det, var inom jeg, men virka mer som vanli chat spåerne imellom,

så jeg ble skuffet .....

Skrevet

Nå sier vi hadet til deg og legger denne død..

Har du noe å si, så stå frem med nick. Selv om jeg tror jeg vet hvem du er..

Skrevet

Jeg er iallefall ikke redd for å bruke nick..., og jeg må si meg litt enig med første anonym...

Har oxo blitt spådd på chat'en, og d var jo hyggelig. :))

Men jeg synes d er litt "unødvendig" å rope om spåchat hver kveld fra kl.20 når ingen spår...

F.x. du, lieela, skrev et svar til meg i en annen tråd her (interessant var d oxo). Jeg spurte oxo etter å bli spådd der (i tråden), men du sa jeg skulle stikke innom chat'en, så skulle du se der. Dette var sikkert i 18-19-tida el.l., så jeg gjorde jo d. Du var der, men da fikk jeg til svar "kl.20".

Greit d, jeg kom tilbake kl.20, du kom litt etter, men da var du ikke klar.

D er selvsagt DITT valg hvem du spår, og du velger oxo NÅR du spår!!

D har jeg null problemer med !!

Men jeg synes ikke d er noe hyggelig å bli bedt om ditt og datt, for så å føye meg og så blir ikke jeg tatt på alvor...

Jeg kom på chat'en KUN fordi DU sa at du ville se på meg der!! Ingen annen grunn! Om d var dumt av meg ?? Meget mulig, og høyst sannsynlig..

Vet om et par andre som føler d på samme vis, men noen er faktisk "redde" for å gjøre dere sinte...

Dere vil behandles med respekt, men d vil vi oxo !!

Jeg spør alltid fint om noen har lyst/kan/vil/har tid til å se på meg, sier de nei, så lever jeg videre like fint som før, og prøver en annen gang :)

Men når jeg blir bedt spesifikt om å komme en bestemt tid, for en bestemt ting, vel, så forventer faktisk jeg at du mente d du sa...

Keep up the good work !! :))

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

jeg tar meg gjerne en tur innom i kveld, hvis det fortsatt holdes, litt morsomt å snakke med andre uten om trådene her også! så må jeg gi ros til de som spår her inne, mye av det ser jo også ut som om det er gratis... og dere bruker egen fritid og mye energi på dette! det er det nok mange som setter pris på.. jeg har ikke blitt spådd selv, men skjønner at man bare må vente på sin tur. dette er noe helt annet enn når noen har betalt for en time, og har en fast avtale...

anonym..ikke for å rakke på deg, men tror du må sette deg litt inn i situasjonen til de som spår, er sikkert ett par mennesker innom disse chat*ene, og er nok ikke bare bare å rekke over alle sammen!

jeg ønsker alle videre lykke til, og håper alle får en strålende fremtid med alle de ønsker man måtte ha:)

Skrevet

Greit, sorry for at ikke jeg hadde tid til deg når du kom..er i blandt stor pågang på chatten og da går det lett i surr!

Dette er også gratis og noe vi gjør på egen fritid, så vi spår selvfølgelig kun når vi har tid og ork!

Det er iallefall siste gang jeg gir et kl slett for oppmøte på chatten til noen av dere..det er i grunn dere som krever, ikke vi! Vi bruker både tid og energi, mens dere har det "gøy". I grunn litt drittlei..dette begynte som en fin greie, men noen må alltid ødelegge.

Jeg velger herved å ignorere dere..that`s it!

Skrevet

Det er det frekkeste. om du ikke likte chatten så er det da ikke behov for at du legger ut klage her. spå damene gjør så godt de kan. men når 13 stk maser oppå hverandre kan det jo skje at man ikke ser alle som vil ha hjelp. dessuten så vis de er i fokus på noe så kanskje de følger med på dem????? syns den klag mld var ufin asså.

ikke bry dere om dette spå damene...dere er supre og snille som tar dere tid til å se på dem som trenger litt hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...