Gå til innhold

tips til oppkjøring? er helt fullstendig nervevrak...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal kjøre opp i morgen!!! Herregud, nå kommer dagen!!! Jeg gruer meg forferdelig, får sikkert ikke sove i natt og går vel i oppløsning innen vi starter!

Er det noen som har gode ord, tips, råd og trøst?

Jeg har trengt dette førerkortet i flere år allerede, men etter en bilulykke har jeg ikke turt å sitte bak rattet. Jeg har brukt sikkert 35.000 kr på kjøretimer, men det er stadig små og store ting jeg klarer å gjøre feil... Sliter bl.a. med at kjørelæreren mener jeg kjører for raskt inn i situasjoner, får noen litt bråe stopper, og noen ganger roter meg inn i ting jeg ikke burde fordi jeg ikke har blikket langt nok fram ;P Dette har jeg jobba sååå hardt med men sliter likevel... kommer "overraskende" biler i rundkjøringer eller brå utkjøringer jeg har vikeplikt for osv... Sukk...

Stryker jeg i morgen er det vel 2 mnd til jeg får sjansen igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte da jeg kjørte opp for mange år siden da og ha med kjørelæreren i bilen, takk å lov - det viste seg at kjørelæreren og sensoren kjente tilhverandre og ikke og ikke hadde snakket med hverandre på lenge...så de skravlet i vei og jeg følte at de ikke følgte like mye med på meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...