Gå til innhold

Sånn har vi det i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har - 934 kr på konto, jeg har mat til ungene, neste utbetaling er den 10, altså torsdag. det betyr at jeg ikke får spist fram til da. men vet dere hva? jeg klager ikke, fordi jeg vet det er midlertidig, og ting vil rette seg. men det er faktisk mulig å være fattig her i landet!!! men så lenge unga har det de trenger, gir jeg blanke i resten!!

sånn. dagens lille utblåsning! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor får du ikke spist, hvis du har 934,- kr på konto??

Skrevet

Iom at streken var på venstre side av tallet,så går jeg utifra at det betyr minus.

Flott at du tar det på den måten!Men syns det er trist at det slik i norge i dag,vet hvordan du har det.Har levd slik en periode jeg også,og alt går på et vis.Men jeg har lært at ting blir alltid bedre:-)

Skrevet

Betydde minus ja. Jeg ser på det som en overgangsfase, og vet at det vil snu seg. Men det er så mange som nekter å tro på at det går an å ha det sånn her i landet, så derfor ville jeg bare si at det går an..selvfølgelig burde det ikke være sånn, men ikke alle har det like enkelt økonomisk sett. For min del vet jeg at det i løpet av de to neste åra vil være en helt annen situasjon enn det er nå, siden da er jeg ferdig med alle trekk etc. Og ungene har som sagt alt de trenger, så ingen kan kalle meg dårlig mor heller. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...