Gå til innhold

Hjelp ang. monsterbukse!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma skal strikke en monsterbukse for meg til lillemann, men i den oppskriften jeg fant sto det at det skulle brukes dobbel 4 tråds opal.

Mamma var å skulle kjøpe garn i dag, men de hadde ikke slikt garn og visste heller ikke hva slags garn det var?

Noen som vet om noe alternativt garn man kan bruke? Helst ull;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, mamma har strikket n monsterbukse til junior her i huset, hun brukte ullgarn ( babyull fra europris) Str. på strikkepinnene var 2.5 til vrangborden og 3 på resten av buksa. Hun fulgte oppskrift fra en annen bukse og kikka på oppskrifta til monsterbuksa for å lage monsteret på rumpa.

Skrevet

Mamma har strikket to monsterbukser til knotten. Hun har brukt baby ull fra spar kjøp. Holder seg kjempegodt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...