auro Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Tenkte jeg skulle prøve de, etter at de ble best i test. Men hvor stor langpanne skal jeg ha den i? Eller hvor tykt lag med røre skal jeg ha i panna?
auro Skrevet 8. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2009 Og holder de seg til dagen etter om en ikke spiser alt? Hvordan oppbevares de best?
mitt 4.barn har kommet Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Hvis det er den typen med Istid utenpå brukte jeg panna som hørte til komfyren. Og de er like deilige dagen etter ja:-) farlig godt!!! La de i tett boks i kjøleskapet. Går bra å fryse de også.
auro Skrevet 8. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2009 Takk, er med istid ja. Skal prøve den i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå