Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Synes det er både sjeldent og kult... ville dere brukt det?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Nei, ærlig talt, håper dette er tull! Dette navnet vil belaste barnet resten av livet, og han vil bare være "han med det merkelige navnet".... Sjeldent, ja, kult, nei!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Oppkallt etter han som myrdet han kongoleseren? Skikkelig bra navn..hvis man er russisk!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Ville aldri ha brukt det, men navnet i seg selv synes jeg er litt tøft.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Høres ut som en russisk dukke i en russisk gammel dukkeserie.. Liker ikke navnet.. (og det uten å tenke på at han kongofyren heter det) Jeg ville ikke brukt det.. Slitsom stavemåte og slitsom uttale måte.
Tusse1973 Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Hahaha, NEIIIIIIII!!!!!!!!!! Det navnet høres jo ut som en fugl..... en spurv kanskje... er nok en god grunn til at det er sjeldent ja..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Spesielt navn, men absolutt ikke russisk, dette er ett gammelt norrønt navn.
skorpionfruen Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 Det er så merkelig det navnet, må liksom stålsette meg litt før jeg skal uttale det Høres ut som ett russisk stedsnavn tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 Får meg omgående til å tenke på foreldre som enten tror de lever i vikingtida ennå eller som har stort behov for å vise særhet. Anse det navnet som "utgått på dato" for lengst!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #13 Skrevet 8. september 2009 Tror du blander med Dostojevski
Gjest Skrevet 8. september 2009 #15 Skrevet 8. september 2009 Muligens det styggeste navnet jeg noengang har hørt. Men, smaken er som baken.
Tigerpote Skrevet 8. september 2009 #16 Skrevet 8. september 2009 Jeg har aldri hørt navnet før Kongosaken, og synes de begge har merkelige navn. Tjostolv Moland og Joshua French. Joshua er egentlig veldig fint, men det vil jo bli noget belastet nå. Har de foreldre fra andre land kanskje?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #17 Skrevet 8. september 2009 Hvis dere synes dete navnet er så fint, så foreslår jeg at mannen din bytter til dette navnet også lar dere den stakkars ungen deres få et navn han slipper å bli mobbet for hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå