Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Tjostolv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er både sjeldent og kult... ville dere brukt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ærlig talt, håper dette er tull! Dette navnet vil belaste barnet resten av livet, og han vil bare være "han med det merkelige navnet".... Sjeldent, ja, kult, nei!!

Skrevet

Oppkallt etter han som myrdet han kongoleseren? Skikkelig bra navn..hvis man er russisk!

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Ville aldri ha brukt det, men navnet i seg selv synes jeg er litt tøft.

Skrevet

Høres ut som en russisk dukke i en russisk gammel dukkeserie.. Liker ikke navnet.. (og det uten å tenke på at han kongofyren heter det)

Jeg ville ikke brukt det.. Slitsom stavemåte og slitsom uttale måte.

Skrevet

Hahaha, NEIIIIIIII!!!!!!!!!!

Det navnet høres jo ut som en fugl..... en spurv kanskje...

er nok en god grunn til at det er sjeldent ja..

Skrevet

Spesielt navn, men absolutt ikke russisk, dette er ett gammelt norrønt navn.

Skrevet

Det er så merkelig det navnet, må liksom stålsette meg litt før jeg skal uttale det :) Høres ut som ett russisk stedsnavn tror jeg.

Skrevet

Får meg omgående til å tenke på foreldre som enten tror de lever i vikingtida ennå eller som har stort behov for å vise særhet. Anse det navnet som "utgått på dato" for lengst!

Skrevet

Muligens det styggeste navnet jeg noengang har hørt.

Men, smaken er som baken.

Skrevet

Jeg har aldri hørt navnet før Kongosaken, og synes de begge har merkelige navn. Tjostolv Moland og Joshua French. Joshua er egentlig veldig fint, men det vil jo bli noget belastet nå. Har de foreldre fra andre land kanskje?

Skrevet

Hvis dere synes dete navnet er så fint, så foreslår jeg at mannen din bytter til dette navnet også lar dere den stakkars ungen deres få et navn han slipper å bli mobbet for hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...