Jeanettegs Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 jeg lurer bare rett og slett på hva dere ser på meg? så kan dere teste dere litt. skal få svar fortest mulig tilbake:) ta det som en utfordring jeg: 160488 han: 020387
stratosen_er mamma_ Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Heisann;) Jeg tar utfordringen vettu:) Ser ut som du har ganske stor mage nå, jeg føler at du kommer til å føde i februar/mars...følte først veldig februar på deg, kan virke som du har termin i mars, men jeg tror faktisk at du føder i februar og at det kommer en liten prins da:) Føler at du har det fint sammen med mannen din, som jeg føler har et kort navn som begynner på S ?? kan d stemme??? Føler at dere har tenkt ut navn til den lille, og at dere ikke er sikker på kjønn men at dere har en sterk følelse. Og den intuisjonen skal man ta på alvor...Dere virker igrunn ganske modne, selv om dere er ganske unge, dere kommer til å kose dere i foreldrerollen, men det kommer en del utfordringer som dere ikke har tenkt på Studerer du? eller har du tenkt på å gjøre det snart? føler at det ligger noe skolearbeid ved deg/dere..kan evt vere mannen din...heter han forresten Stig? det kom til meg her nå.... vet ikke hva annet du vil jeg skal si, men det føles som dere bor i en kjellerleilighet, og den virker veldig koselig.... Ønsker dere lykke til.. dere vil forresten få en veldig spesiell jul:) klem til dere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå