Trouble Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Noen som vet om det er mulig å se det gratis en eller annen plass... hadde seff ikke fått med meg at det går både mandag og tirsdag (vet det var slik forrige uke og men trodde det var fordi det var sesongstart)... Blir VELDIG GLAD om noen kan hjelpe meg her... )))
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Samme her =( Kjipt.. Aner ikke.. Men går på tv2 Zebra på lørdag...
Trouble Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Ja, vet det går i reprise i helgen... men vil jo ha med meg episoden i kveld... og da "må" jeg se episoden fra i går... Er første gangen jeg har mistet en episode av denne serien... Addicted ))
gerd Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg gikk glipp av begge i forrige uke også, så jeg vil gjerne ha en svært kjapp rep på de også.....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Du må ha abbonement, men på tv2 sumo kan du få sett det.
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Du kan se episoden på surfthechannel.com.
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 kan man se den der uten å betale, kom bare inn på masse linker hvor man må registrere seg,....
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Nei, du trenger ikke å betale. Søk på Grey's Anatomy, gå inn på den episoden du vil se. Da får du opp flere linker (noen bedre enn andre, og sikkert noen hvor du må registrere deg). Bare prøv alle og se hvilken som funker best. Det kan hende du må se den med kinesisk tekst, f.eks. Men det viktigste er vel at du får sett den
fjollefrua Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 http://tvshack.net/tv/Grey_s_Anatomy/season_5/episode_3/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå