gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hei, spm utenom det vanlige, men ble litt bekymret... Kjøpte ny komfyr i helgen og ny stekepanne fra tefal... den kostet 499 så ikke av den billigste heller... den har flasset nedi bunnen da jeg laget kjøttdeig i dag og jeg så det ikke før etterpå. Har jo hørt at det er så farlig å spise sånn!!!!!!!!!! Er det fare for babyen...noen som vet...må bare spørre dere damer her inne....
Tweak Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Det er nok ikke farlig når det bare er ett enkelttilfelle sånn som dette. Men jeg ville ha gått rett tilbake til butikken med denne stekepanna og krevd ny/annen panne. Ikke fortsett å bruke den når den først har begynt å skalle av slik...
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Takk for svar:-)...håper det ikke er giftig for babyen.. mannen er allerede på tur til elkjøp hvor vi kjøpte den. Har jo hørt så mye om at det ikke er bra. Hadde ikke brydd meg så mye var det ikke for babyen i magen.
pinkdelight Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Den er bytteklar ja. på tefal stekepanner skal det kun brukes plast"bestikk" for å unngå den flassinga. Jeg tror at når det er flasset av, kommer det avgasser som over tid er kreftfremkallende. (alt er jo kreftfremkallende da .. but anyways)
pinkdelight Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 (... og det er snakk om OVER TID at det er bæd så jeg hadde ikke fått noia i det hele tatt. bare få deg en ny).
Maisie Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Er det en teflonpanne? Da må man bare bruke teflon- eller plastredskaper i den så så man ikek skraper opp teflonen. Rart at dte skjedde med en flunke ny panne da. Tror ikke det er farlig om man spiser av den en gang eller to, nei. Men jeg ville ikke ha brukt den mer dersom den flasser hver gang man bruker den. Dessuten høres det ikke så delikat ut å spise teflonflass i maten. Ville tatt den med tilbake og krevd ny.
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 8. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2009 Huff ja ganske udelikat må jeg si...måtte være noe galt med den så mannen stakk innom elkjøp og fikk byttet den med en gang. Merket ikke at det var flasset av før maten var spist....
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Hmm er det farlig allså? Steikepanna vår er teflonbelegg på å har selvfølgelig skjært nedi den et utall ganger, men aldri hørt at det var noe farlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå