Gå til innhold

håper snart noe skjer.. er så lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner bare jeg er kjempelei og føler meg klar til å få ut lillegull...

på lørdag hadde jeg uregelmessige ubehagelig falske rier hele natt til lørdag og gjennom lørdagen, men som stoppet opp på kvelden..

prøvde meg på litt sterk mat på fredagen, samleie søndagsmorgen og ett par timer etter samleie kom en liten blødning med litt seigt slim som bare varte ett par timer..

ringte føden, men hun mente det var pga riene dagen før, men mest pga samleie og at blødningen ville gå over til brunt iløpet av enten kvelden eller dagen etterpå.. men den forsvant bare selv, så har en liten mistanke om tegningsblødningen.. slimproppen har allerede gått.. resten av søndagen var det generelt lite kynnere men mye liv.. mandag og idag har jeg hatt vondere kynnere men ingenting regelmessigt.. vondt i magen som etterhvert går over til korsryggen.. masse nedpress og stikninger/ilninger nedentil..

tilogmed hunden vår på 1 1/2 år har blitt mer ekstrem med å fotfølge meg overalt. jeg får verken gå på do eller til sengs alene.. han er alltid med og er han ikke med kommer han springende etter meg for å se hvor jeg er hen.. hehe.. legger seg på gulvet ned forbi meg..søte snille hunden vår som passer på mammen sin.. hehe.. kanskje han sanser noe.. hehe..

min termin er imorgen, mens ul termin er 21 september. men har mer tro på min egen.. skal til legen imorgen.. blir spennende å se hva hun sier.. håper på henvisning til ekstra ul for å sjekke hvor stor han er ca og om min termin stemmer mer.. å håper de kan sjekke modning/åpning..

er så lei av masevondt og vil nå ha masse vondt og fortgang på fødsel så jeg får magen og kroppen min tilbake.. lei av å snu meg som en robot i sengen pga vondt her og der.. hjelper heller ikke på at ALLE lurer på om han kommer snart osv.. hehe.. vil ikke virke frekk heller.. men hvordan kan jeg vite det liksom.. hehe..

huff litt sytete dette her, men litt godt å få det ut.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...