Gå til innhold

Her er det en som tror hun er noe!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes bare det er bra for henne jeg.

er lov å være stolt av seg selv, det hadde jeg og vært hvis jeg hadde sett sånn ut 10 mnd etter en fødsel...

misunnelse kler ikke noen. ta tak i deg selv istede for å rakke ned på andre som fortsatt kan se bra ut selv om de akkurat har fått barn.

Skrevet

Jeg kan heller ikke fatte at det er mulig å være så selvsentrert. Flott at hun er stolt av kroppen sin, men tror hun virkelig at kroppen hennes har alemen interesse?

Skrevet

Dette er en treningsblogg med tips og øvelser.

Det er en blogg som kan være til hjelp hvis du trenger det.

Men du har helt klart andre problemer som ikke den dama kan hjelpe deg med...

Skrevet

Svært få blogger har interesse for særlig mange fler enn de aller nærmeste. Ikke noe jeg gidder å lese noe særlig av, men vell så spennende som de fleste "mammablogger" jeg har sett.

Skrevet

nei, gud forby, tenk å tro at man er noe da??? Vet hun ikke at i Norge så følger man Janteloven?

Hadde vært veldig stolt hadde jeg hatt en slik mage, for det har jeg alltid ønsket meg..

Skrevet

Jeg syns bloggen virker flott. Men jeg syns hun er for tynn og for markert for min smak. Ooog - man kan gjøre masse med trening, men det kan også hjelpe med gode gener og litt flaks..jeg har venninner som alltid har trent masse, men måtte under kniven etter svangerskapet. Og strekkmerker som blir kommentert på bloggen her, kan man ikke gjøre noe med.

Skrevet

Flott å slik ut?? Hun er radmager, ser ikke fresh ut i det hele tatt. Ikke bittelitt en gang. Bein stikker ut overalt. Urk

Skrevet

HI, misunnelse kler deg ikke.

Gå og spis en banan. Eller et knekkebrød.

Skrevet

Gud så heldig hun er. Det måtte ha vært min mage som så slik ut etter 2 fødsler. All ære til henne som har klart det der :)

Skrevet

Jeg synes folk er heldige som har en slik kropp etter 2 svangerskap. Jeg har ikke gått opp noe særlig og ikke fått strekkmerker. Terminen er like rundt hjørnet. Jeg har ingen grunn til å være misunnelig. Er ikke redd for at jeg skal får en tilnærmet kropp slik den var før graviditeten.

Min mening er likevel at dette bare rett og slett blir teit.

Slik er magen min blitt 1 dag etter fødsel.

Slik er magen min 2 mnd etter fødsel

Slik er magen min 6 mnd etter fødsel.

Hvem bryr seg egentlig om hvordan magen til noen er 8 mnd etter fødsel?

Dessuten er det mange som er i god form og trener, men pågrunn av genetiske årsaker ikke klarer å få like stram og fin kropp etter fødsel, til tross for iherdige timer med trening og oppstramming. De har gjort en like god jobb og like god innsats. Ingen som kan noen for at de får strekkmerker. Hvorfor skal det perfekte alltid opphøyes??

Jeg synes forresten at magen hennes var alt for mager. Var ikke fin. Og jeg bryr meg ikke om jeg sårer noen ved å si dette, for hun dama der har selv lagt ut bildene for å vise seg fram. Hun ber nærmest om det.

Skrevet

Wow for en flott mage ho har ;-) Å kan tenke mæ d e nån tima trening bakom dn ;-)

Skrevet

Hadde jeg hatt sånn mange hadde søren meg jeg og stolt vist den frem.

Syns du burde finne på noe bedre og bedrive dagene dine med enn å finne bloggere å rakke ned på bare fordi du er sjalu.

Skrevet

Tåpelig du Hi! Det ligger hard trening bak, dette er en seriøs side om trening, ligger mange treningsprogram inne på bloggen hennes.

Har sett at hun er inne her på dib innimellom.

Skrevet

At du ikke er misunnelig, tror jeg ikke på. Hadde du ikke vært det, hadde du ikke kommet med negative kommentarer til bloggen.

Hvis du ikke er interessert i å lese om hvordan magen hennes er etter 8 mnd, så ikke les det da! For mange er det god motivasjon og se at det faktisk går an å få bra kropp etter både en og to fødsler.

Er jo også derfor hun har lagt ut bildene, så folk kan se at det blir resultater av god trening.

Uansett hvilke gener man har, er det ingen tvil om at å trene er bra for kroppen!

At du sammenligner denne bloggeren med dine venninner er bare dumt. Kanskje de rett og slett ikke klarer å trene skikkelig, eller snik spiser godter så de ikke får de resultatene de ønsker.

At du synes magen er for tynn er jo helt greit. Men idiotisk av deg å kommentere det likevel. Smaken er da som baken?

Bloggeren her har tydeligvis jobbet hardt for å få en slik kropp, og hun jobber hardt for å opprettholde den og. Og hun gidder faktisk å sitte seg ned og dele sine erfaringer og tips med andre som ØNSKER å lese. Ingen som tvinger deg til å lese, så jeg synes du kan spare deg for idiotiske kommentarer.

Blir så provosert av folk som deg!

Skrevet

Jeg sjekket bare bloggen og leste, visste ikke akkurat hva som skulle stå der, men kommer ikke til å lese noe mer.

Trenger ikke bli sur for at noen har andre mening enn deg vel.

Skrevet

Jeg skjønner godt at man blogge rom dette jeg- det er jo en hobby og ens tor del av livet hennes å trene!! jeg synes ihvertfall det er tusen ganger mer meningsfylt enn å blogge om småungene sine og hvilke klær man kjøper til dem osv. dette er jo nyttig for andre! jeg skal printe ut en del av hjemmeøvelsene hun foreslår her, må stramme opp magen litt.. Og hun skriver hun er superfornøyd med magen sin, ikke noe feil i å vise den frem før og etter da vel. un har jo jobbet for det..

Skrevet

Og hvem provoserer deg egentlig?? Du svarer jo på tre innlegg her!

Dessuten burde du gå å legge deg snart, klokken er over 22.00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...