Gå til innhold

9mnd?!


November nurk, i Desember

Anbefalte innlegg

Ja ha, noen som har fått denne kontrollen overstått??

Hvor stor har prinsen/prinsessa blitt nå?

 

Jeg skal neste uke.

Men var 13,6kg, og 80cm forrige uke.

Var 4920g og 53cm ved fødsel!

 

Alt vel ellers? Her er det i allefall bare kos.

Og stadig nye milepeler.......;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den er overstått! Og gutten min veier 9960 kg og er 73 cm lang. (født 07.12) Han ligger visstnok rett i overkant av kurven. Han var 3480 kg og 50 cm ved fødsel.

Ellers så skjer det mye om dagen og det er moro!! Han har begynt å dytte seg bakover når han ligger på magen, og sitter ganske bra alene, så det går unna gitt: )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor har de bare kontroll annenhver mnd etter 6 mnd. Gutten min var 10,1 kg og 73 cm på 8 mnd kontrollen 25 august. Han ble 9 mnd den 12/9. Var 3795 gram og 51 cm ved fødsel.

Han ligger midt på treet i utviklinga. Krabber ikke ennå, men åler seg framover på armene. Han øver seg veldig på å reise seg opp, men teknikken ikke er der helt ennå. Han er en sosial og kjempefin type. Bare kos med han, og det blir morsommere for hver dag:-)

Heldigvis har jeg utvidet permisjonen min noen måneder ekstra. Orket ikke tanken på å skulle gå tilbake på jobb i oktober. Vil være sammen med gutten min hver dag og oppleve alt det nye han lærer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å jobbe igjen 13 oktober jeg...da er Liam "bare" 10 mnd, og skal starte i barnehage... Er veldig spent på det altså!! Han er jo så liten ennå, men det er en liten privat barnehage med kun 8 barn, så han blir nok godt ivaretatt! Ja, det er en spennende tid vi går i møte! Kjenner jeg ikke er helt fortrolig med å skulle se han så lite, men sånn er det jo for de fleste, så jeg må vel bare godta det; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi er 9månder, da hun var 8 månder begynte hun i barnehage noen timer 2dager i uka. hun storkoser seg sammen med storesøster i barnehagen. dette er også en privat barnehage med 9barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er 9 mnd kontrollen vel overstått. :) Ho var 9860gram og 72 lang. (4215 og 52 ved fødsel. (25.12))

 

Ho setter seg opp aleine, krabber, reiser seg, står alene, går rundt bordet som ho aldri hadde gjort annet og spiser og drikker selv. Ho sier også mamma, pappa, pus, hei og bø. :)

 

Ho skal begynne i barnehage 5 oktober.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...