☆chiquita☆ Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hvordan vet man om man lekker fostervann? Jeg går med truseinnlegg og må bytte stadig. Det blir rett og slett vått. Trodde føsrt det var tynn utflod, men nå er jeg veldig usikker.... Noen som vet?
olebrum30_05&09&13 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 huff vet ikke helt jeg, men føden gir alltid beskjed om å ta på bind for å se om det fylles opp i løpet av en times tid eller noe rundt der.. fostervann kan oppfattes som lukten av sæd, gamle rør... jeg selv syntes selv at fostervannet mitt med forrige barn luktet rett og slett gammelt.. ikke lett og forklare men som gammelt vann om man kan si det.. og siden du må bytte stadig så kan du bare ringe føden og si hvordan du har det.. kanskje de vil ha deg inn for å sjekke det selv lykke til iallefall.. selv sitter jeg her å håper snart ting vil begynne..
Johanne B Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Sånn jeg startet forrige gang... lakk bare liksom... Ta en tlf så du får sjekket det du Lykke til!
☆chiquita☆ Skrevet 8. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2009 Takk for råd! Forrige fødsel begynte med rier, så dette med fostervann er jeg helt blank på. Bestemt meg for å ringe føden snart hvis det fortsetter å "lekke". Lykke til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå