StineP Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Er 39+4 nå,termin om 6 dager og er skikkelig skikkelig lei. magen er vondt og i veien uansett. noen som har forslag til tidsfordriv som man kan drive med helt på slutten for å få tida til å gå?kanskje gjøre noe så ting kan begynne å skje snart?
mammatiloda Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 jaa!! er så lei holder gå på veggen her! vi har termin samme dag vi da:) 14 sept. har spesiellt mye vondt under ribbensbuen jeg, slik at jeg ikke får sove om nettene. hadde jeg ikke vært så trett ville jeg nok lagt litt avtaler siste dagene nå for å få tiden til å gå, men sitter jo bare og halvsover hele dagen så det orker jeg ikke. samboer har vært og kjøpt siste camilla læckeberg bøkene til meg idag, og så har jeg lastet ned litt serier, da har jeg litt holde på med. ellers spiser vi mye sterk mat og så går jeg masse i trappene her for å få fortgang:) har endel maserier, noen tegn på fødsel enda hos deg??
StineP Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 oki.skjønner den for å si det slik.har ikke så masse å finne på om dagen,men driver og maler litt ute nå så da går da iallfall noen dager. ja 14.september er en fin dag det hvor i norge holder du til? sitter som regel ved pcen og tven om dagen,så dagene går jo.begynne å løpe litt i trappene ute jeg tror jeg,spist en del kryddermat vi å,men det har ikke hjulpet noe. :/ ellers har jeg mye halsbrann,tungt å puste når jeg ligger,mye kynnere/menssmerter. junior har begynt å bli litt roligere nå de to siste dagene så jeg håper det kan være et tegn på at han samler krefter så det skal skje noe snart
mammatiloda Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 hei igjen, kristiansand her. du? tulla vår har og blitt mye roligere siste dagene, tar det som et tegn halsbrann kjenner jeg litt for godt til ja, har prøvd ikke spise på kvelden men like ille når jeg legger meg uansett. men nå er det vel snart fødsel på oss (orker ikke tenke tanken på overtid) så får bare smøre oss med tålmodighet. er du førstegangs?
StineP Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 Oki Hamar her.Er førstegangsfødene ja så det her blir spennende,men også kjempe koselig etterpå.gleder meg Ja,samme her. er helt nødt til å ha melk i huset,det har hjulpet meg faktisk mot halsbrannen.drikke et stort glass melk før jeg har lagt meg,da har det ikke vært så ille. Orker ikke tanken på overtid jeg heller så håper ting skjer snart.masse lykke til til deg
mammatiloda Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 førstegangs her og så aner jo ikke hva jeg skal kjenne etter, innbiller meg at jeg er nær fødsel... får skrive et lite innlegg etter du har født da så skal jeg se etter deg:) lykke til!!
MrsLene Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Signerer denne. Termin om 5 dager. Trodde noe var igang inatt, men nei da:( Håper det skjer noe snart. Sliten nå, vil ha tilbake kroppen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå