Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Skjer det noe? Her er det eneste som skjer at meldingene har begynt å tikke inn: "skjer det noe?". Svigermor ringer omtrent hver dag, men er hennes første barnebarn så skjønner at hun er spent! og det er jo bare koselig altså Jeg var på akupunktur i går og hun mente at hvis kroppen var klar så skulle de skje noe innen 48 timer... Nå har det gått 28 timer så innen de neste 20 timene... Ei venninne av meg gjorde det samme og hun fikk rier under 12 timer etter akupunkturen (men tok 2 døgn før babyen kom pga svake rier). Har noen kynnere og litt nedpress, men det er vel egentlig det.
1gang09 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 har termin på torsdag jeg, men her er det kun noe mageknip følser og jeg flyr på do. har noe kynnere men fint lite.. men jeg har intense mensensmerter og de går liksom hele runden, fra forsiden på magen og rundt til ryggen, og innimellom ned i bena. men vet liksom ikke helt hva jeg skal tru jeg, forbreder meg på overtid jeg:( skal til akupunktur på torsdag. Meldinger tikker inn her også, jeg har bodd hos mammaen min forrige uke og denne uken for jeg er alene hele uka ellers fordi gubben jobber borte., og hun ville ikke at jeg skulle være alene. ( første barnebarn her å) så dette er spenndene tid for alle:-)
Duddlidu Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Hadde termin på lørdag.. svært lite som skjer her da men. Stikker akupunktur stadig vekk (mamma er akupunktør), og om det er modent og klart burde jo bitteliten komme snart. Så kjedelig å vente
Linnpija_88 Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Har termin i morgen og her skjer det fint lite. Babyen har blitt utrolig rolig de siste dagene, og ryggsmertene har økt på. Men ellers så føler jeg meg bare kjempe klar til å få ut lille gullet. Er blitt moden og hode er kommet godt ned i bekkenet for 1 uke siden. Så her må man vel bare smøre seg med tålmodighet.
Snabeltann Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Her skjer det absoultt ingenting.. har ikke noe særlig kynnere en gang (var plaget med det en stund, men ga seg for noen uker siden) Hodet hadde ikke festet seg ved kontrollen i forrige uke, men skal på ny kontroll i morgen.. kanskje det har festet seg da. Har hatt et par anfall av menssmerter siste uken, ikke noe diaré som mange sier er fødselsforberedende.. er derimot ganske kvalm om dagen, særlig etter måltider. er vel mye som presser på her når det er så fullt i magen Jeg har en sønn på syv år og med han startet alt med vannavgang en uke før termin, helt ut av det blå, så tenker at det samme kanskje kan skje igjen. Det skjedde rett etter sex, så mulig jeg prøver dette hvis jeg blir skikkeli lei er ikke så lei foreløpig, men tenker det tiltar hvis det drøyer over helgen.. "alle" tror jeg kommer til å føde en del etter termin, fordi jeg ser så liten ut enda, men på kurven er jo magen godt over den røde linja.. dessuten VET jeg når egget ble befruktet, og menstermin og UL-termin er samme dag for meg Nå skal jeg støvsuge og vaske gulver, og i kveld tenkte jeg å rable ned et "ønskebrev" til fødselen, gjorde det sist og det var veldig greit, siden jeg har en del skrekker, som å se mye blod f eks.. Eneste jeg er drita lei av er å våkne hvert tredje kvarter hele natten og tisse, noen ganger tar det bare 20 minutter mellom hver gang. Merker jeg er litt tussete i hodet:) Men slumrer ofte en time på sofaen på dagen, så føler meg ikke helt utslitt. Gleder meg til å se junior, men gruer meg faktisk litt til fødselen nå. Blir svett når jeg tenker på det:)
Nr-3-i-Magen Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Jeg har også termin i morra, og har hatt uregelmessige rier siden i går kveld. Trodde det skulle gå fort denne gangen også, men virker ikke sånn. Frustrerende å ikke vite om jeg er ordentlig i gang eller ikke - får ta en telefon til føden i morra hvis det fortsetter sånn.
las chicas Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 jeg har også termin imorgen. var på akupunktur i dag. håper noe skjer. skal igjen på akupunktur på fredag hvis ikke lillejenta er kommet til da.. men virker ikke som noe skal skje med det første. har ingen tegn på at noe skal skje krysser fingrene for at akupunkturen hjalp lykke til alle sammen
Miss Honey Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 jeg har også temin i morgen.. men kjenner ingenting! men er veldig moden. hadde 3 cm åpning for 8 dager siden og jordmor sa hun trodde det kom til å skje noe snart. men ingen tegn, ikke menssmerter en gang... spennende å se om noen av oss plutselig føder i morgen likevel
bee* Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Hr termin 09.09.09 også og er blitt spådd til å fø i natt.. sitter å tar tiden på noen rier men de er ikke så veldig sterke men jeg tør ikke legge meg i håp om at de kansje tar seg opp om jeg sitter litt til. som regel stopper det liksom litt opp når jeg legger meg... Jeg VIL føde i natt eller i morgen tidli...De riene kynnerene jeg sitter å kjenner på er det 7-8 min i mellom riene.. men hodet har ikke festa seg så det er liksom ikke så mye press nedover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå