Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Har termin i morgen, men skjer ikke noe her så antar at jeg kommer til å gå over. Skal til kontroll hos min egen jordmor i morgen, men tror ikke hun kommer til å gjøre noe annet enn det vanlige, blodtrykk, SF-mål osv. Men når er det de gjør noe på KK, er det 12 dager over termin man er på overtidskontroll? Nå tar jeg med i beregninga at alt står bra til både med meg og babyen da selvfølgelig
Gjest Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Det står det ihvertfall på UL-arket jeg fikk i uke 20. Har termin 28.sept og skal til overtidsvurdering 10.okt. Skal føde på KK. De sjekker deg nok før om du har noe problemer og slikt, men om alt er i orden med dere begge så tar det nok 12 dager før du skal inn på KK. Men du kan jo høre med jordmoren din i morgen om hvordan det fungerer.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Ja, jordmor sa de regner 12 dager som overtid her :-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2009 ok, tusen takk for svar. Det blir den 21. det da. Det er leeenge til
trilletroll Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 håper det setter i gang hos deg nå snart, jeg !!! lykke til Frøkna!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå