Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Mannen min har de siste årene begynt å snorke heftig, og jeg klarer ikke å sove på samme rom som han. Jeg får ikke sove men han ved siden av meg, så nå har vi hvert vårt soverom. Jeg sover godt, og slipper å være mannevond og hate han pga søvnmangel. Hva gjør dere andre som har menn som snorker?
Gjest Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Hehe,her går jeg å legger meg på Emma sitt rom pga snorking!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 vi har eget soverom, jeg og minstetøtta. dobbeltsenga vår er litt for livet og litt for vondt til å sove i alle tre. så vi sover mye bedre på eget rom
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Prøv hjelpemidler mot snorking da? Sov-i-ro for deg, nesespray, kremer, sånn tape over nesa osv..kanskje det er polypper, mandler eller falsk mandel som må fjernes, slutter han å puste når han sover?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Han har til og med hatt snorkeoperasjon. Det ble nesten værre etter det... Sov i ro er ikke et alternativ for meg av flere grunner. Jeg hører snorkingen likevel, selv om det ikke er så høyt lenger. Samt at jeg da ikke hører barna om de skriker om natten samt at jeg er redd for å ikke høre alarmen på vekkerklokka. HI.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Vi har også i det siste begynt med hvert vårt soverom. Etter at jeg ble gravid har jeg sovet mer urolig, og selv med ørepropper plager snorkingen hans meg. Pluss han går på do minst én gang pr. natt, og står opp mye tidligere enn meg. Jeg synes det er fantastisk deilig, men samtidig litt deprimerende at vi som nesten er nygifte har innrettet oss som et gammelt par...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Jepp her sover vi hver for oss. Tre grunner til det. 1, Han snorker som et helvete. 2, Jeg har problemer med kroppen og sover ikke bra i vår seng. 3, Unger som kommer inn om natten så det blir for trangt. Jeg sover derfor i overkøya til eldste sønnen på 6 og han sover i dobbeltsenga og tar i mot lillebror på tre som stort sett kommer om natten. Alle sover og er utvilte og blide om morningen, Sengekos?? Ikke noe problem det....Det er bare å være kreative det!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Her sover mannen de fleste nettene på gjesteromet. Jeg snorker ganske ille og han liker madrassen der bedre enn meg, derfor den løsningen. Mye bedre å sove godt hver for seg enn å ligge våken og ergre seg sammen. Det er jo til og med mulig å gå på besøk til hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå