Elis84 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Vi fikk ei kjempe koselig jordmor som var veldig nøye og flink til å forklare. Alle verdier var perfekte og inni magen ligger vår lille Jakob. :D Jordmor skulle slutte i jobben sin hvis ikke det stemte. Hehe
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Ntååå... gratulerer så mye med lille jakob:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå