Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Vi har bare en bilstol... Pappan pleier å hente den hjemme hos meg før han henter gutten vår i barnehagen.. Men jeg er egentlig litt lei av at han kommer innom her før... Flere grunner til det... Så hvordan gjør dere det med bilstol?? Bør vi begge ha en stol ??? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Hei Jeg ville ha spørt han om han kunne kjøpt en egen bilstol som han kunne hatt i sin bil, så slepper du at han skal komme hjem til deg hver gang han skal hente gutten i barnehagen. Dette syns jeg er mye enklere av blant anna mange grunner. Feks. Om du må bort en tur i siste liten, så kan ikke han få tak i bilstolen. Det blir det berre problemer ut av. Jeg hadde bed han kjøpe egen bilstol..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Enten kan du be ham ordne egen bilstol, eller så setter du igjen stolen i barnehagen når du leverer der.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Vi har hver vår stol, hadde bare blitt problemer hvis ikke.
anonyn Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 enig med hun som tipset om å sette bilstolen i gjen i barnehagen... men barnet trenger ikke være så gammelt egentlig før det er greit med pute i den bilen som brukes minst... sjekk med trygg trafikk om barnet kan sitte på pute (100 kr)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Tusen takk for svar Bilstolen er så fin... Vil egentlig ikke sitte den i barnehagen.... HI
Frk Marge Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 hadde helt splitter ny bilstol. den stod igjen i barnehagen. null problem den stod ute i gangen litt skjermet for av- og påkledning og ble aldri noe problemer med det...
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Vi bor jo sammen, så har ikke det problemet. Men kommer jo ann på type bilstol også da. Jeg hadde brukt alt for lang tid på å ta ut og inn bilstolen til jenta vår, at da ville jeg heller at vi skulle hatt hver vår. Om dere var sammen da dere kjøpte bilstolen til barnet deres, kan dere vel kanskje spleise på et til slik at pappan kan ha i sin bil. I barnehagen vår, har de en slik kontainer som alle vognene står i. Om det er noe lignende i deres bhg, kan du jo kanskje sette settet der.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Babysetet bytta vi på, mens når hun skulle over i større sete kjøpte far seg eget sete. Det ble for mye styr med å flytte sete frem og tilbake, men babysetet var lett å ta inn og ut. Forøvrig har besteforeldre og oldeforeldre på begge sider eget sete til henne så det er ikke mangel på sete hvertfall. Alle ble møkklei av å koble det setet ut og inn.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 Jeg synes begge bør ha hver sin bilstol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå