thea - M har gull i gulping Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 En vanlig dag til en nybakt mor - Sett på alarmen til feil tid for å rekke helsetsasjon dagen etter. - Trykk på feil knapp på mobilen og forsov deg i 1 time. - Gå til bilen etter frokost, gå tilbake igjen og hent babyen. - Sett deg inn i bilen, gå ut igjen, spenn fast babyen og kjør så til helsestasjonen. - Kjør til feil helsestasjon - Ankomme helsestasjon 1 time tidligere, fordi du husket ikke når timen var. - Gå inn på helsestasjonen. - Gå ut av helsestasjonen, hent babyen, gå inn igjen... - Være på helsestasjonen i 30 minutter, gå ut igjen.... - Bruk 30 minutter på å finne bilen. - Kjør hjem. - Snu utenfor huset og dra på butikken for å kjøpe bleier - Kjør så hjem igjen - Gjør husarbeid - Spis dagens første måltid, siden du glemte frokosten - Slapp litt av i sofaen. - Lag middag til mannen kommer hjem og sett på nyhetene. - Spis den brente middagen og se på dagens nyhet: "Hvem eier den glemte babyen som lå igjen i handlevogna på lokalbutikken?" fant på en diktside. skrevet av jonesie
Gjest Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Den var søt ja! Greit jeg kopierer den og har på bloggen min?
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 for all del:) er ikke jeg som har skrevet den..
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 du skulle fått lov da også:) har du blogg? kan jeg få link? blogg er gøy
Gjest Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 http://lenemiella.blogspot.com/ Blogg er kjempegøy!!
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2009 fin blogg, skal se mer på den etterpå, men nå må jeg på skolen!!!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 ☆☆☆Emma&Adrian☆☆☆ Den linken til Youtube med "What makes a mother" var utrolig fin!! Det hender ALDRI at jeg gråter over slikt, men denne knakk meg helt.
Gjest Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Ja den er nydelig! Traff meg midt i hjertet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå