Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 fødte for 8 dager siden, har siden da ikke klart å holde igjen når jeg har vært på do å tisset, det liksom bare renner til det ikke er mer igjen.. det nytter ikke å knipe igjen eller noe!! er dette vanlig?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Dette er veldig vanlig. Du må begynne med knipeøvelser i dag. Selv om du ikke føler at du klarer å knipe, prøv så godt du kan. 30 knip på 10 sekunder, hver dag. Etter ca. 6 uker vil du merke bedring. Det kan jo gå litt over av seg selv, men det er veldig veldig viktig å trene opp musklene dine igjen for at dette skal gå over!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har det også slik, Det er 8 uker siden jeg fødte. Jeg kniper hver dag, håper det hjelper, men noen ganger når jeg nyser eller hoster kan det gå litt galt...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Å, ble litt glad, jeg nå. Var ikke sikker på om dette var vanlig eller ikke. Fødte mitt andre barn for 4 dager siden. Fødelsen gikk veldig greit, over på to timer og ikke et eneste sting. Har brukt homeopat-preparat ( Arnica) i etterkant for å få ned hevelse, og nå virker skjeden og den delen bra, men merket at jeg ikke har sjans i havet til å stoppe urinstrålen og fikk litt panikk. Jeg vet det bare er noen få dager siden fødsel, men jeg skal jammen komme igang med knipeøvelsene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå