Gå til innhold

Hvor lenge er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det egentlig vanlig å blø etter at jordmor har sjekket modning/åpning?

Begynte å blø litt da jordmor sjekket dette på meg i dag, og blør vist enda? Er vel ca 5-6 timer siden nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, var du noe moden, og er det mye blod? om det ikke er sånn kjempemasse og ofte når man er ganske moden, er det jo vanlig å blø en stund etter, og i blandt kan det jo føre til mer modning/åpning eller fødsel, og da blør man ofte når cervix åpner seg. :)

så om det ikke er en kraftig blødning trenger du ikke være bekymret :)

Skrevet

jeg blødde hele dagen.. og litt dagen etterpå. nå har det begynt igjen men er ganske sikker på at det er slimproppen

Skrevet

Ringte føden nå for ikke så lenge siden, bare for å spørre..

Har blødd litt og hatt endel uregelmessige rier, men fikk høre at det var helt normalt.. Noen blør litt, andre blør ikke i det hele tatt... Og det at jeg har hatt rier førte til at mormunnen ikke fikk "fred", så det kunne da være grunnen til at det ikke hadde stoppa...

Går bare og håper på at riene skal bli sterkere og mer regelmessige! Skulle gjerne hatt ungen ut i går!! Forferdelig lei nå på slutten.. Kanskje spesielt pga mye vondter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...