Gå til innhold

Hva slags høstdress har deres små?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-åringen min har Trolldress med uttagbart ullfòr som jeg kjøpte på salg i vinter. Regner med hun blir å bruke den hele denne sesongen + neste. Veldig fornøyd med den det vi brukte den før våren :o)

Plutt ligger i pose i vogna så han har ikke noen høstdress.

Skrevet

Mine små har dress fra ReimaTec:)

Skrevet

Reflex

Skrevet

Mine 2 små på 4 og 1,5 år har ReimaTec dresser.

Skrevet

Mine på 2.5 år og 10 mnd. har reimatec. Eldste har også reflex dress, men den er jeg ikke spesielt glad i.

Skrevet

LEGO LEGO LEGO LEGO !!!!!!!!

Skrevet

hvor kjøper dere disse da? Å ca pris?

Er ganske blank på slikt enda :S

Skrevet

Matilde har reflex, og det har fungert kjempebra!

Skrevet

Reima tec :)

Skrevet

reflex høstdress og reimatec vinterdress. kjøpt på reflex. reflex dress kr 400, reima kr 1500

Skrevet

Troll! Han er 16mnd og den er super å bevege seg i og da har han dress til vinteren også siden det er utagbar ulldress i den;)

Skrevet

Ticket 2 heaven, 799,-

Fin, romslig/lett å bevege seg i og slitesterk.

Skrevet

Min har ikke høstdress, men regntøy med nøstebarn sin ullfrottèdress under:) Synes det funker mye bedre.

Skrevet

Men regntøy er jo så klamt og ekkelt...

Skrevet

Med den dressen under blir ikke jenta vår klam, de i barnehagen har faktisk anbefalt ull og regntøy så flesteparten av barna der har det:)

Skrevet

Den samme som på våren og vinteren ; Troll Classig med uttagbart ullfor

Skrevet

Reimatec høstdress. Knepper i en ulldress til vinteren, så slipper vi å kjøpe vinterdress (var ikke så fornøyd med vinterdressen til reima).

Skrevet

Barnas hus sin arctic Living, slitesterk og vindtett, veldig fornøyd :)

Skrevet

Mellomste har Troll og yngste har Reflex sin med uttagbar ulldress inni.

Til vinteren har mellomste Reflex sin vinterdress & yngste har reimatec sin vinterdress.

Jeg liker best reflex sine dresser jeg.

Skrevet

Nameit sin dress, og når det blir kaldere har vi kjøpt ulldress på Nameit etter anbefaling fra bhg. koster rett over 1000 lappen til sammen.

Skrevet

POP sin høstdress.

Fornøyd med den-koster 800,- :)

Skrevet

har mikk line høstdress. gankse fornøyd me den. har også en reflex dress men den er litt for stor enda men virker veldig god

Skrevet

Har samme dresser høst, vinter og vår her. Bare kler på under. Mye bedre enn en klumpete vinterdress. Har Mikk-line fra i fjor, Troll med uttagbart ullfor, og arvet Reflex-dress. Tror det blir bra jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...