*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35018&productId=245549&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Er vel nesten som er vintersko, men tenker å bruke den når det er for kaldt til joggesko. Er det vått ute brukes cherroxene:)
*vips* Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Syntes den var dyr til å være syntetisk... Hadde heller gått for en som var skinn jeg. De puster, så slipper barnet å bli klam og kald på føttene.. Det er min mening.. Når du likevel har tenkt å gi litt for nye sko liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå