Gå til innhold

Hvor selger de fine kjoler til babyer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært rundt og sett og synes ikke jeg ser noe som jeg liker. Muligens der også er noe på nettet. Noen nettsider som forslag??Eller butikker/butikkjeder?

Dette gjelder en kjole til en jente født i slutten av juli i år som skal brukes i dåpen hennes (altså i selskapet etterpå - har dåpskjole i kirken), i en annen dåp til fetteren hennes og forhåpentligvis også til jul. _Har derfor lyst til å kjøpe noe fint og søtt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tidlig tøff... alt av klær til de små er bra... ligger en butikk i eisvoll, men vet ikke om noe nettbutikk eller om den finnes andre steder i landet:p

Skrevet

jeg fant en søt kjole hos ww.trebjørner.no! Ser de har annonse på siden her også nå!

Skrevet

Om du bor i Bergen har de en butikk på bystasjonen der i 2.etasje der de selger alt mulig dill-dall til jenter (umulig å overse den om man går forbi), der har de mange veldig fine kjoler til babyer og små jenter. Etter å ha trålt de vanlige butikkene uten å finne noen fin-finkjoler, var det i hvertfall der jeg fant en til vesla til den doble 50-års dagen vi skal i snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...