Gå til innhold

Barnehagepakken fra sportmann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt pakken og er ikke videre imponert. Det vil si jeg er ikke så fornøyd med parkdressen.

Jeg hentet sønnen min hos dagmamman i går og det var da første eller andre gangen han brukte parkdressen. Dagmamman kunne fortelle at det var blitt hull i dressen,opptil flere steder. Hun ante ikke hvordan det hadde oppstått og det er forståelig. Jeg mener at en parkdress skal tåle litt. Hvis han har sittet og kloret på dressen, så skal en dress tåle såpass. Ett sted hadde den også revnet og det kommer nok ikke av kloring. Jeg dro rett ut og kjøpte en helly hansen dress isteden. Har hørt mye positivt om den. Håper det stemmer bra. Sportmann dressen skal jeg dra ned å bytte. Regntøyet har han ikke brukt enda,men fleece dressen var fin.

Skrevet

jeg kjøpte den pakken,og er ikke fornøyd med parkdressen! Den er stiv og bevege seg i,så jerg invisterte i en reimatec parkdress nå og den er MYYYYYE bedre! (skulle bare mangle også,skikkelig dyr)

regntøyet har jeg ikke prøv enda,men fleesen er ok:)

Skrevet

Vi kjøpte denne. Fleece dressen og regnsettet er vi veldig fornøyd med og har brukt det mye. Dressen er ikke brukt enda, fordi den var veldig stor i størrelsen, men den virker litt stiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...