løkky82 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Noen som har kjøpt eller kjenner til barnehagepakken til sportsmann? http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=951344&deptid=518# Er denne noe bra eller er det best å kjøpe reima osv. Virker ganske billig dette.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Jeg har kjøpt pakken og er ikke videre imponert. Det vil si jeg er ikke så fornøyd med parkdressen. Jeg hentet sønnen min hos dagmamman i går og det var da første eller andre gangen han brukte parkdressen. Dagmamman kunne fortelle at det var blitt hull i dressen,opptil flere steder. Hun ante ikke hvordan det hadde oppstått og det er forståelig. Jeg mener at en parkdress skal tåle litt. Hvis han har sittet og kloret på dressen, så skal en dress tåle såpass. Ett sted hadde den også revnet og det kommer nok ikke av kloring. Jeg dro rett ut og kjøpte en helly hansen dress isteden. Har hørt mye positivt om den. Håper det stemmer bra. Sportmann dressen skal jeg dra ned å bytte. Regntøyet har han ikke brukt enda,men fleece dressen var fin.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 jeg kjøpte den pakken,og er ikke fornøyd med parkdressen! Den er stiv og bevege seg i,så jerg invisterte i en reimatec parkdress nå og den er MYYYYYE bedre! (skulle bare mangle også,skikkelig dyr) regntøyet har jeg ikke prøv enda,men fleesen er ok:)
solia Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Vi kjøpte denne. Fleece dressen og regnsettet er vi veldig fornøyd med og har brukt det mye. Dressen er ikke brukt enda, fordi den var veldig stor i størrelsen, men den virker litt stiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå