Gå til innhold

Jeg vil ned 5 kg

Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

tips til mat og trening for rumpe og lår. Ikke overvektig, men trives ikke. Rumpa er det jeg er minst fornøyd med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber med å gå ned 3 kilo, og ikke minst få rumpa opp der den hører hjemme. Gjør pilates så ofte jeg kan, minst 4 ganger i uka, går masse turer i hurtig temp, i mange oppoverbakker og i dag har jeg trent noen øvelser for rumpa som gjør at jeg nesten ikke klarer å gå nå, haha....Skal få slite på jobb i kveld ja. Øvelsene fant jeg på klikk.no under trening. Er en videosnutt. :o)

Skrevet

Mitt beste råd til deg er å ikke tenke kilo!

Tenk trening, sunt kosthold og en sunnere livsstil - så kommer kiloene av seg selv.

Jeg er selv tilhengenger av proteinrik mat og riktig trening. Mindre raske karbohydrater, mer fiber og mindre sukker!

Kondisjonstrening er den beste treningen for vektreduksjon - det er bevist gang på gang. Trening i trapper er kanskje den aller beste treningen for rumpe og lår. Er det noen laaaange uoverkommelige trapper eller en kjempelang, bratt bakke i nærheten av der du bor?

Jeg laget min egen runde, med en lang bakke, som vi kaller for "ass-killer" bakken. Nettopp fordi den er såpass bratt at du kjenner det i rompa når du går/løper den.

Løp denne runden din, 2-3 ganger i uken - med det som mål å forbedre tiden din. Bruk gjerne pulsklokke om du har.

Du vil ikke merke så mye nedgang på vekten din, men du vil merke at kroppen blir strammere og fastere og det synes! - Og så etterhvert kommer vekten..

Jeg hadde som mål å gå ned 10 kg før bryllupet - har bare gått ned 6 av de 10, men i cm har jeg minket nesten 10 cm rundt midjen og 7 cm på hoftene, 6 cm på lår! Det er merkbar nedgang - og kollegaene mine og min tilkommende er strålende fornøyd med resultatet, og det er jeg også!!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...